۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۵۶۲۱۸
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

دهه فجر فرصتی برای پرداختن به بحث انتخابات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌های دهه فجر فرصتی مناسب برای پرداختن به بحث انتخابات می‌باشد، قطع یقین حضور پرشکوه و همگانی مردم در عرصه برنامه‌های دهه فجر پیش درآمدی برای حضور در انتخابات پیش‌رو است.
دهه فجر فرصتی برای پرداختن به بحث انتخابات
به گزارش پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، محسن حسین میرزایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری روز شنبه در نخستین نشست ستاد استانی دهه فجر اظهار کرد: تبیین گفتمان ناب و فاخر انقلاب اسلامی و تبیین گفتمان امامین انقلاب اسلامی به‌خصوص برای جوانان و نوجوانان باید از دیگر رویکردهای برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر باشد.

وی، افزود: رهاورد برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر، تقویت وحدت ملی در جامعه است که توجه به این اصل ازجمله ضرورت‌هایی است که باید موردتوجه قرار گیرد.

حسین میرزایی، تأکید کرد: نسل جوان و نوجوان امروز جامعه گره‌های ذهنی مختلفی دارد و برنامه‌های دهه فجر جایگاه اساسی و مهمی برای باز کردن بسیاری از این گره‌ها به شمار می‌رود.

وی، خاطرنشان کرد: برنامه‌های دهه فجر فرصتی مناسب برای پرداختن به بحث انتخابات می‌باشد، قطع یقین حضور پرشکوه و همگانی مردم در عرصه برنامه‌های دهه فجر پیش درآمدی برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: برگزاری انتخابات پرشکوه با حضور پرشور مردم در این عرصه مهم موجب تولید قدرت نرم در مقابل جنگ ترکیبی دشمن می‌شود.

وی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن را گل سرسبد برنامه‌های دهه فجر است، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاصل برآیند تأثیرگذاری برنامه‌ها طراحی‌شده در این ۱۰ روز است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال طلیعه‌ای برای حضور مردم در عرصه انتخابات پیشرو است و باید باشکوه خاصی برگزار شود.

حسین میرزایی تأکید کرد: روسای کمیته‌ها، فرمانداران و بخشداران تلاش کنند در کنار همه برنامه‌ها ۲ برنامه محوری و مهم داشته باشند.

وی بیان داشت: ضرورت فضاسازی شهری از سوی همه دستگاه‌های اجرایی و اصناف برای گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۲۲:۳۴:۳۲

6 Jan 2024