کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

دهه فجر فرصتی برای پرداختن به بحث انتخابات

16 دی 1402 ساعت 16:30

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌های دهه فجر فرصتی مناسب برای پرداختن به بحث انتخابات می‌باشد، قطع یقین حضور پرشکوه و همگانی مردم در عرصه برنامه‌های دهه فجر پیش درآمدی برای حضور در انتخابات پیش‌رو است.


به گزارش پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، محسن حسین میرزایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری روز شنبه در نخستین نشست ستاد استانی دهه فجر اظهار کرد: تبیین گفتمان ناب و فاخر انقلاب اسلامی و تبیین گفتمان امامین انقلاب اسلامی به‌خصوص برای جوانان و نوجوانان باید از دیگر رویکردهای برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر باشد.

وی، افزود: رهاورد برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر، تقویت وحدت ملی در جامعه است که توجه به این اصل ازجمله ضرورت‌هایی است که باید موردتوجه قرار گیرد.

حسین میرزایی، تأکید کرد: نسل جوان و نوجوان امروز جامعه گره‌های ذهنی مختلفی دارد و برنامه‌های دهه فجر جایگاه اساسی و مهمی برای باز کردن بسیاری از این گره‌ها به شمار می‌رود.

وی، خاطرنشان کرد: برنامه‌های دهه فجر فرصتی مناسب برای پرداختن به بحث انتخابات می‌باشد، قطع یقین حضور پرشکوه و همگانی مردم در عرصه برنامه‌های دهه فجر پیش درآمدی برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: برگزاری انتخابات پرشکوه با حضور پرشور مردم در این عرصه مهم موجب تولید قدرت نرم در مقابل جنگ ترکیبی دشمن می‌شود.

وی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن را گل سرسبد برنامه‌های دهه فجر است، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاصل برآیند تأثیرگذاری برنامه‌ها طراحی‌شده در این ۱۰ روز است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال طلیعه‌ای برای حضور مردم در عرصه انتخابات پیشرو است و باید باشکوه خاصی برگزار شود.

حسین میرزایی تأکید کرد: روسای کمیته‌ها، فرمانداران و بخشداران تلاش کنند در کنار همه برنامه‌ها ۲ برنامه محوری و مهم داشته باشند.

وی بیان داشت: ضرورت فضاسازی شهری از سوی همه دستگاه‌های اجرایی و اصناف برای گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد.


انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 56218

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56218/دهه-فجر-فرصتی-پرداختن-بحث-انتخابات

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir