۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۵۶۲۰۵
رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری:

شهید سلیمانی قهرمان بین‌المللی مبارزه با تروریست است

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: شهید سلیمانی در استقرار صلح و ثبات منطقه‌ای در بهترین تراز خود ایفای نقش کرد و اقدامات مفید و مؤثر در مبارزه با گروه‌های تروریستی در منطقه انجام داد.
شهید سلیمانی قهرمان بین‌المللی مبارزه با تروریست است
سیروس رضایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: سردار سلیمانی در چارچوب سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی و استقرار صلح و ثبات منطقه‌ای در بهترین تراز خود ایفای نقش کرد و اقدامات مفید و مؤثر در مبارزه با گروه‌های تروریستی در منطقه انجام داد.

وی در ادامه گفت: شهید سلیمانی قهرمان بین‌المللی مبارزه با تروریست است.

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با اشاره به رشادت‌های سردار سلیمانی در عرصه بین‌المللی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی در صحنه بین‌المللی یک ارتباط موفق داشت که توانست به بسیاری از ملت‌های مظلوم کمک کند و در مسیر رسیدن به آرمان فلسطین همه موانع را پشت سر می‌گذاشت، ایشان انواع حمایت‌های نظامی و تجربه و توانمندی خود را به محور مقاومت غزه منتقل کرد.

 وی بیان داشت: امروز می‌بینیم که محور مقاومت به یک محور قابل اتکا در مقابل ماشین جنگی دشمن تبدیل شده، اوج قدرت خود را به نمایش گذاشته است و هیمنه رژیم صهیونسیتی را در برابر تمام دنیا تحقیر کرده است.

رضایی با تاکید بر نگاه مکتبی به اندیشه شهید سلیمانی و با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری اذعان داشت: ما به شهید سلیمانی به چشم یک فرد نگاه نکنیم به چشم یک مکتب، یک راه، یک مدرسه درس‌آموز بنگریم آن وقت اهمیت این موضوع روشن و قدر و قیمت این قضیه روشن‌تر می‌شود.

رضایی بیان کرد: شهید سلیمانی پرورش‌یافته مکتب امام خمینی (ره) و از شاگردان امام خامنه‌ای بود و مولفه و اصول مکتب ایشان از اصول مکتب امام خمینی (ره) است و که تمام عمرخود را در راه جهاد در راه خدا سپری کرد.

وی با اشاره به محبوبیت سردار سلیمانی بیان داشت: همه مردم شهید سلیمانی را دوست دارند و همه ما شاهد سیاه‌پوشی همه ایران در شهادت این بزرگوار بودیم، دیگر تا سال‌ها کسی نمی‌تواند جای او را در قلب ایرانی‌ها بگیرد یک انسان ویژه در جمهوری اسلامی بود و خبر شهادت شهید همانند یک زلزله‌ای بود که ایران و جهان را لرزاند.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۵۹:۳۲

6 Jan 2024