کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری:

شهید سلیمانی قهرمان بین‌المللی مبارزه با تروریست است

16 دی 1402 ساعت 10:11

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: شهید سلیمانی در استقرار صلح و ثبات منطقه‌ای در بهترین تراز خود ایفای نقش کرد و اقدامات مفید و مؤثر در مبارزه با گروه‌های تروریستی در منطقه انجام داد.


سیروس رضایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: سردار سلیمانی در چارچوب سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی و استقرار صلح و ثبات منطقه‌ای در بهترین تراز خود ایفای نقش کرد و اقدامات مفید و مؤثر در مبارزه با گروه‌های تروریستی در منطقه انجام داد.

وی در ادامه گفت: شهید سلیمانی قهرمان بین‌المللی مبارزه با تروریست است.

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با اشاره به رشادت‌های سردار سلیمانی در عرصه بین‌المللی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی در صحنه بین‌المللی یک ارتباط موفق داشت که توانست به بسیاری از ملت‌های مظلوم کمک کند و در مسیر رسیدن به آرمان فلسطین همه موانع را پشت سر می‌گذاشت، ایشان انواع حمایت‌های نظامی و تجربه و توانمندی خود را به محور مقاومت غزه منتقل کرد.

 وی بیان داشت: امروز می‌بینیم که محور مقاومت به یک محور قابل اتکا در مقابل ماشین جنگی دشمن تبدیل شده، اوج قدرت خود را به نمایش گذاشته است و هیمنه رژیم صهیونسیتی را در برابر تمام دنیا تحقیر کرده است.

رضایی با تاکید بر نگاه مکتبی به اندیشه شهید سلیمانی و با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری اذعان داشت: ما به شهید سلیمانی به چشم یک فرد نگاه نکنیم به چشم یک مکتب، یک راه، یک مدرسه درس‌آموز بنگریم آن وقت اهمیت این موضوع روشن و قدر و قیمت این قضیه روشن‌تر می‌شود.

رضایی بیان کرد: شهید سلیمانی پرورش‌یافته مکتب امام خمینی (ره) و از شاگردان امام خامنه‌ای بود و مولفه و اصول مکتب ایشان از اصول مکتب امام خمینی (ره) است و که تمام عمرخود را در راه جهاد در راه خدا سپری کرد.

وی با اشاره به محبوبیت سردار سلیمانی بیان داشت: همه مردم شهید سلیمانی را دوست دارند و همه ما شاهد سیاه‌پوشی همه ایران در شهادت این بزرگوار بودیم، دیگر تا سال‌ها کسی نمی‌تواند جای او را در قلب ایرانی‌ها بگیرد یک انسان ویژه در جمهوری اسلامی بود و خبر شهادت شهید همانند یک زلزله‌ای بود که ایران و جهان را لرزاند.

انتهای خبر/1026ج


کد مطلب: 56205

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56205/شهید-سلیمانی-قهرمان-بین-المللی-مبارزه-تروریست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir