۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۵۶۲۰۳
امام جمعه لردگان:

حادثه تروریستی کرمان مورد حمایت صهیونیست بود

امام جمعه لردگان گفت: عامل اصلی حادثه تروریستی کرمان آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی بوده که به وجود آورنده داعش هستند.
حادثه تروریستی کرمان مورد حمایت صهیونیست بود
حجت الاسلام یدالله رحمانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: واقعه شهادت ۸۵ نفر از زائرین مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر، دل مردم ایران را به درد آورد و کشور را در حزن و غم و اندوه فرو برد.

وی افزود: این حرکت جنایتکاران از سوی عوامل باقیمانده از گروهک فاسد داعش، دست ساخته آمریکا و مورد حمایت صهیونیست با هدف نا امن کردن ایران و در حقیقت انتقام گرفتن از ملت ایران بود.

حجت الاسلام رحمانی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای گرانقدر و مظلوم این حادثه اظهار کرد: دشمن از نظام جمهوری اسلامی و حتی از مزارم حاج قاسم ترس دارد و به همین خلاطر دست به چنین جنایات وحشیانه‌ای می‌زند.

وی در ادامه اظهار داشت: مطالبه به حق مردم ایران، تحقق امر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا در آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه این جنایتکاران قرار دهند و پاسخ سخت به این فاجعه آفرینی بدهند.

امام جمعه جمعه لردگان با اشاره به نقش آمریکا و رژیم صهیونیستی در حادثه کرمان تشریح کرد: عامل اصلی این حادثه آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی بوده که به وجود آورنده داعش هستند و حامی او بودند و امروز هم حامی عناصر پلید باقیمانده از آنها هستند، همان آمریکای تروریستی که سردار قهرمان ما و نابود کننده سلطه داعش را در ۴ سال پیش به شهادت رساند.

رحمانی خاطر نشان کرد: ما نباید فریب اطلاعیه‌های وزارت امور خارجه آمریکا را بخوریم که از ترس نقش خود را در این خیانت منکر می‌شوند.

وی اذعان داشت: ما عامل اصلی را آمریکا می‌دانیم و به فرمان امام عزیزمان هرچه فریاد داریم بر سر آمریکا می‌زنیم.

انتهای پیام / ۶۳۰ ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۲۰:۱۸

6 Jan 2024