کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه لردگان:

حادثه تروریستی کرمان مورد حمایت صهیونیست بود

16 دی 1402 ساعت 12:19

امام جمعه لردگان گفت: عامل اصلی حادثه تروریستی کرمان آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی بوده که به وجود آورنده داعش هستند.


حجت الاسلام یدالله رحمانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: واقعه شهادت ۸۵ نفر از زائرین مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر، دل مردم ایران را به درد آورد و کشور را در حزن و غم و اندوه فرو برد.

وی افزود: این حرکت جنایتکاران از سوی عوامل باقیمانده از گروهک فاسد داعش، دست ساخته آمریکا و مورد حمایت صهیونیست با هدف نا امن کردن ایران و در حقیقت انتقام گرفتن از ملت ایران بود.

حجت الاسلام رحمانی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای گرانقدر و مظلوم این حادثه اظهار کرد: دشمن از نظام جمهوری اسلامی و حتی از مزارم حاج قاسم ترس دارد و به همین خلاطر دست به چنین جنایات وحشیانه‌ای می‌زند.

وی در ادامه اظهار داشت: مطالبه به حق مردم ایران، تحقق امر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا در آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه این جنایتکاران قرار دهند و پاسخ سخت به این فاجعه آفرینی بدهند.

امام جمعه جمعه لردگان با اشاره به نقش آمریکا و رژیم صهیونیستی در حادثه کرمان تشریح کرد: عامل اصلی این حادثه آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی بوده که به وجود آورنده داعش هستند و حامی او بودند و امروز هم حامی عناصر پلید باقیمانده از آنها هستند، همان آمریکای تروریستی که سردار قهرمان ما و نابود کننده سلطه داعش را در ۴ سال پیش به شهادت رساند.

رحمانی خاطر نشان کرد: ما نباید فریب اطلاعیه‌های وزارت امور خارجه آمریکا را بخوریم که از ترس نقش خود را در این خیانت منکر می‌شوند.

وی اذعان داشت: ما عامل اصلی را آمریکا می‌دانیم و به فرمان امام عزیزمان هرچه فریاد داریم بر سر آمریکا می‌زنیم.

انتهای پیام / ۶۳۰ ل
 


کد مطلب: 56203

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56203/حادثه-تروریستی-کرمان-مورد-حمایت-صهیونیست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir