۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۵۶۱۷۱
امام جمعه موقت شهرکرد:

سردار سلیمانی شجاعانه و جانانه در مسیر انقلاب و امام راحل حرکت کرد

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: رویکرد انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) مبارزه با امپریالیسم بود و یکی از افرادی که شجاعانه و جانانه در این مسیر حرکت کرد شهید سلیمانی است.
سردار سلیمانی شجاعانه و جانانه در مسیر انقلاب و امام راحل حرکت کرد
سید ابوالحسن فاطمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، با اشاره به رشادت‌های سردار سلیمانی در جنگ تحمیلی اظهار کرد: سردار سلیمانی یکی از افسران سپاه پاسداران در جنگ تحمیلی بودند و با رشادت، شجاعت و پاکی عملی که از خود نشان دادند موفقیت‌های بسیاری را کسب کردند.

وی افزود: زمان فعالیت این سردار دلیر و شجاع هم‌زمان با یک برهه تاریخی و حساس پیدایش غده سرطانی داعش بود و ایشان با معنویت، اخلاص و... خود توانست در این عرصه موفق شود.

امام جمعه موقت شهرکرد افزود: محبوبیت سردار سلیمانی در سایر کشورها غیر قابل انکار است.

وی با تاکید بر تفکر این شهید سرافراز تصریح کرد: رویکرد انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) مبارزه با امپریالیسم بود و یکی از افرادی که شجاعانه و جانانه در این مسیر حرکت کرد شهید سلیمانی است.

فاطمی به تاثیر فعالیت‌های سردار سلیمانی در دنیا اشاره کرد و گفت: اگر ایران و رشادت‌های شهید سلیمانی نبود هیچ کسی همچون بشار اسد تحمل مقاومت نداشت و مردم فلسطین نیز که روز به روز رشادت‌های آنان گسترده‌تر می‌شود چنین باوری را نداشتند که مردم نیز می‌توانند نقش‌آفرین باشند.

وی ادامه داد: باور مبارزه مردم فلسطین با ظلم و دفاع از حق از تعالیم امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهید سلیمانی نشأت گرفته است.

امام جمعه موقت شهرکرد درباره باور مردم نسبت به سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی یک ژنرال و یک قهرمان بود و حضور مردم در تشییع ایشان حاکی از آگاهی و بینش و بصیرت عمیق مردم از شهید سلیمانی بود، مردم می‌دانند که این سردار سرافراز یک نقش بی‌بدیل و بی‌نظیر را برای مبارزه با دشمنان بازی کرد و باید به این سردار بالید و افتخار کرد.

وی در پایان با اشاره به نحوه شهادت سردار سلیمانی تصریح کرد: تمام فعالیت‌ها و زحمات سردار با نحوه شهادت این بزرگ به ثمر رسید و به جهانیان این پیام را رساند که در دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم صادق بود و در مبارزه با آمریکای جهان‌خوار در افتاده بود.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۶:۳۱:۵۱

3 Jan 2024