کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت شهرکرد:

سردار سلیمانی شجاعانه و جانانه در مسیر انقلاب و امام راحل حرکت کرد

12 دی 1402 ساعت 12:28

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: رویکرد انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) مبارزه با امپریالیسم بود و یکی از افرادی که شجاعانه و جانانه در این مسیر حرکت کرد شهید سلیمانی است.


سید ابوالحسن فاطمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، با اشاره به رشادت‌های سردار سلیمانی در جنگ تحمیلی اظهار کرد: سردار سلیمانی یکی از افسران سپاه پاسداران در جنگ تحمیلی بودند و با رشادت، شجاعت و پاکی عملی که از خود نشان دادند موفقیت‌های بسیاری را کسب کردند.

وی افزود: زمان فعالیت این سردار دلیر و شجاع هم‌زمان با یک برهه تاریخی و حساس پیدایش غده سرطانی داعش بود و ایشان با معنویت، اخلاص و... خود توانست در این عرصه موفق شود.

امام جمعه موقت شهرکرد افزود: محبوبیت سردار سلیمانی در سایر کشورها غیر قابل انکار است.

وی با تاکید بر تفکر این شهید سرافراز تصریح کرد: رویکرد انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) مبارزه با امپریالیسم بود و یکی از افرادی که شجاعانه و جانانه در این مسیر حرکت کرد شهید سلیمانی است.

فاطمی به تاثیر فعالیت‌های سردار سلیمانی در دنیا اشاره کرد و گفت: اگر ایران و رشادت‌های شهید سلیمانی نبود هیچ کسی همچون بشار اسد تحمل مقاومت نداشت و مردم فلسطین نیز که روز به روز رشادت‌های آنان گسترده‌تر می‌شود چنین باوری را نداشتند که مردم نیز می‌توانند نقش‌آفرین باشند.

وی ادامه داد: باور مبارزه مردم فلسطین با ظلم و دفاع از حق از تعالیم امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهید سلیمانی نشأت گرفته است.

امام جمعه موقت شهرکرد درباره باور مردم نسبت به سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی یک ژنرال و یک قهرمان بود و حضور مردم در تشییع ایشان حاکی از آگاهی و بینش و بصیرت عمیق مردم از شهید سلیمانی بود، مردم می‌دانند که این سردار سرافراز یک نقش بی‌بدیل و بی‌نظیر را برای مبارزه با دشمنان بازی کرد و باید به این سردار بالید و افتخار کرد.

وی در پایان با اشاره به نحوه شهادت سردار سلیمانی تصریح کرد: تمام فعالیت‌ها و زحمات سردار با نحوه شهادت این بزرگ به ثمر رسید و به جهانیان این پیام را رساند که در دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم صادق بود و در مبارزه با آمریکای جهان‌خوار در افتاده بود.

انتهای خبر/1026ج


کد مطلب: 56171

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56171/سردار-سلیمانی-شجاعانه-جانانه-مسیر-انقلاب-امام-راحل-حرکت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir