:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> شکست امپراتوری دروغ | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۵۵۹۴۷
یادداشت:

شکست امپراتوری دروغ

با شکست امپراتوری دروغ دوران سلطه استکبار بر مستضعفان جهان نیز به پایان می‌رسد.
شکست امپراتوری دروغ
به گزارش «جهانبین نیوز»، مهدی قاسمی دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی در یادداشتی نوشت:

دشمن پس از ناامیدی در جنگ نظامی بر علیه ملت ایران به جنگ شناختی و ترکیبی روی آورده است.

در جنگ شناختی افکار و دیدگاه‌های اقشار مختلف جامعه مورد هدف قرار می‌گیرد و دشمن درصدد است افکار عمومی جامعه را با خود همراه کند به عبارتی دشمن سعی دارد تا مردم آن‌گونه فکر کنند که دشمن می‌خواهد و این افکار به رفتار تبدیل می‌شود.

امروز بهترین راهکار مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمن، جهاد تبیین است و جهاد تبیین درهم شکننده امپراتوری دروغ و راه نجات مردم در فتنه‌ها می‌باشد.

در حال حاضر فضای مجازی جولانگاه امپراتوری دروغ است و ضروریست که این عرصه را برای دشمن نا امن کنیم و هوشمندانه و با مهارت وارد این فضا شویم.

با شکست امپراتوری دروغ دوران سلطه استکبار بر مستضعفان جهان نیز به پایان می‌رسد.

در سال ۱۴۰۱ پیچیده‌ترین نقشه دشمن درقالب یک عملیات ترکیبی و جنگ شناختی علیه ملت ایران به اجرا درآمد.

دشمن در قالب اغتشاشات شهری و اخلال در نظم عمومی جامعه وارد عمل شد و به مدت چند ماه تلاش کردند ملت و نظام را از هم جدا کنند و با القای یأس و ناامیدی در جامعه و با ایجاد درگیری‌های داخلی و آشوب‌های خیابانی به دنبال ایجاد بحران اجتماعی برای حاکمیت و نظام اسلامی بودند.

بحرانی که به دنبال القای ناکارآمدی نظام و دروغ‌گویی مسئولین بود اما با درایت و هوشمندی مردم انقلابی، ایران اسلامی بار دیگر صف مردم از اغتشاش‌گران جدا شد و حرکت‌های خودجوش مردمی در برپایی راهپیمایی‌های پرشور و انقلابی و اقدامات رسان‌های داخلی و تلاش نیروهای امنیتی اعم از بسیج، سپاه و انتظامی باعث شکست امپراتوری دروغ شد.

در این میان رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب نیز چراغ راه مردم گردید و بار دیگر تمام نقشه‌های دشمن نقش برآب شد.

مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند: دشمن با برنامه‌ریزی یک راهبرد دقیق را ترسیم کرده بود اما یک خطای محاسباتی داشتند و آن این بود که از بیداری ملت ایران غافل بودند.

انتهای خبر/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۰۶:۰۵

10 Dec 2023