کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یادداشت:

شکست امپراتوری دروغ

19 آذر 1402 ساعت 13:05

با شکست امپراتوری دروغ دوران سلطه استکبار بر مستضعفان جهان نیز به پایان می‌رسد.


به گزارش «جهانبین نیوز»، مهدی قاسمی دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی در یادداشتی نوشت:

دشمن پس از ناامیدی در جنگ نظامی بر علیه ملت ایران به جنگ شناختی و ترکیبی روی آورده است.

در جنگ شناختی افکار و دیدگاه‌های اقشار مختلف جامعه مورد هدف قرار می‌گیرد و دشمن درصدد است افکار عمومی جامعه را با خود همراه کند به عبارتی دشمن سعی دارد تا مردم آن‌گونه فکر کنند که دشمن می‌خواهد و این افکار به رفتار تبدیل می‌شود.

امروز بهترین راهکار مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمن، جهاد تبیین است و جهاد تبیین درهم شکننده امپراتوری دروغ و راه نجات مردم در فتنه‌ها می‌باشد.

در حال حاضر فضای مجازی جولانگاه امپراتوری دروغ است و ضروریست که این عرصه را برای دشمن نا امن کنیم و هوشمندانه و با مهارت وارد این فضا شویم.

با شکست امپراتوری دروغ دوران سلطه استکبار بر مستضعفان جهان نیز به پایان می‌رسد.

در سال ۱۴۰۱ پیچیده‌ترین نقشه دشمن درقالب یک عملیات ترکیبی و جنگ شناختی علیه ملت ایران به اجرا درآمد.

دشمن در قالب اغتشاشات شهری و اخلال در نظم عمومی جامعه وارد عمل شد و به مدت چند ماه تلاش کردند ملت و نظام را از هم جدا کنند و با القای یأس و ناامیدی در جامعه و با ایجاد درگیری‌های داخلی و آشوب‌های خیابانی به دنبال ایجاد بحران اجتماعی برای حاکمیت و نظام اسلامی بودند.

بحرانی که به دنبال القای ناکارآمدی نظام و دروغ‌گویی مسئولین بود اما با درایت و هوشمندی مردم انقلابی، ایران اسلامی بار دیگر صف مردم از اغتشاش‌گران جدا شد و حرکت‌های خودجوش مردمی در برپایی راهپیمایی‌های پرشور و انقلابی و اقدامات رسان‌های داخلی و تلاش نیروهای امنیتی اعم از بسیج، سپاه و انتظامی باعث شکست امپراتوری دروغ شد.

در این میان رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب نیز چراغ راه مردم گردید و بار دیگر تمام نقشه‌های دشمن نقش برآب شد.

مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند: دشمن با برنامه‌ریزی یک راهبرد دقیق را ترسیم کرده بود اما یک خطای محاسباتی داشتند و آن این بود که از بیداری ملت ایران غافل بودند.

انتهای خبر/1026ج
 


کد مطلب: 55947

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55947/شکست-امپراتوری-دروغ

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir