۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۵۵۸۶۳
رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری:

نوجوانان در فضای مجازی رها شده‌اند

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری گفت: نوجوانان در فضای مجازی رها شده‌اند اما اهمیت سلامت روحی بچه‌ها همسان با سلامت جسم آن‌ها است.
نوجوانان در فضای مجازی رها شده‌اند
مرتضی عسگری،  در گفتگو با «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: تفکر بسیج  تفکر خدمت به مردم است.

وی تصریح کرد: اولین نهاد حاضر در مواقع بحران بسیج  است، اما در فضای مجازی این حضور ملموس است و بنابر تاکید مقام معظم رهبری این فضا اهمیت بالایی دارد.

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رویکرد مقام معظم رهبری حذف اینترنت نیست بلکه مدیریت آن است، خاطرنشان کرد: هر روز در فضای مجازی هم در بحث فرهنگی و هم اجتماعی  تلفات داریم که هر دو حوزه جای کار بسیاری دارد.

عسگری بیان داشت: متاسفانه هیچ موسیقی فاخر ایرانی یا بازی‌ رایانه‌ای ایرانی مناسبی تولید نشده و باید دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه ورود کنند و با همراهی برنامه‌نویس‌ها کار را پیش ببرند و خلاءها پر شود.

وی با اشاره به اینکه فرزندان در فضای مجازی رها شده‌اند تاکید کرد: اهمیت سلامت روحی بچه‌ها همسان با سلامت جسم آن‌ها است و باید دغدغه لازم در این زمینه ایجاد شود.

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: بازی‌های موجود در سایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ضعف‌هایی دارند، چراکه کودک به شخصیت‌های بازی‌ها اعتماد کرده و از آن‌ها تاثیر می‌پذیرد و باید الگوسازی دراین راستا صورت گیرد.

عسگری با بیان اینکه جوانان و نوجوانان به دنبال زیباتر دیده شدن هستند و لباس‌های مد روز را بدون توجه به معنا و مفهوم این لباس‌ها، انتخاب می‌کنند، و علت آن این است که ما نتوانستیم درست کار کنیم.
 
وی ادامه داد: آمریکا بدون اهمیت برای جوانان ایرانی از این کم‌کاری‌ها استفاده کرده و در جهت تحقق مقاصد خود در اغتشاشات سال گذشته نوجوانان ایرانی را به خیابان کشید.

 رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری یادآور شد: دسترسی یک کودک هفت ساله با یک استاد دانشگاه در ایران یکسان است اما در بسیاری از کشورها ورود به اینترنت و استفاده از فضای مجازی کنترل شده و با محدودیت است.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۰۸:۴۸:۴۶

3 Dec 2023