کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری:

نوجوانان در فضای مجازی رها شده‌اند

11 آذر 1402 ساعت 13:11

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری گفت: نوجوانان در فضای مجازی رها شده‌اند اما اهمیت سلامت روحی بچه‌ها همسان با سلامت جسم آن‌ها است.


مرتضی عسگری،  در گفتگو با «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: تفکر بسیج  تفکر خدمت به مردم است.

وی تصریح کرد: اولین نهاد حاضر در مواقع بحران بسیج  است، اما در فضای مجازی این حضور ملموس است و بنابر تاکید مقام معظم رهبری این فضا اهمیت بالایی دارد.

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رویکرد مقام معظم رهبری حذف اینترنت نیست بلکه مدیریت آن است، خاطرنشان کرد: هر روز در فضای مجازی هم در بحث فرهنگی و هم اجتماعی  تلفات داریم که هر دو حوزه جای کار بسیاری دارد.

عسگری بیان داشت: متاسفانه هیچ موسیقی فاخر ایرانی یا بازی‌ رایانه‌ای ایرانی مناسبی تولید نشده و باید دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه ورود کنند و با همراهی برنامه‌نویس‌ها کار را پیش ببرند و خلاءها پر شود.

وی با اشاره به اینکه فرزندان در فضای مجازی رها شده‌اند تاکید کرد: اهمیت سلامت روحی بچه‌ها همسان با سلامت جسم آن‌ها است و باید دغدغه لازم در این زمینه ایجاد شود.

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: بازی‌های موجود در سایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ضعف‌هایی دارند، چراکه کودک به شخصیت‌های بازی‌ها اعتماد کرده و از آن‌ها تاثیر می‌پذیرد و باید الگوسازی دراین راستا صورت گیرد.

عسگری با بیان اینکه جوانان و نوجوانان به دنبال زیباتر دیده شدن هستند و لباس‌های مد روز را بدون توجه به معنا و مفهوم این لباس‌ها، انتخاب می‌کنند، و علت آن این است که ما نتوانستیم درست کار کنیم.
 
وی ادامه داد: آمریکا بدون اهمیت برای جوانان ایرانی از این کم‌کاری‌ها استفاده کرده و در جهت تحقق مقاصد خود در اغتشاشات سال گذشته نوجوانان ایرانی را به خیابان کشید.

 رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری یادآور شد: دسترسی یک کودک هفت ساله با یک استاد دانشگاه در ایران یکسان است اما در بسیاری از کشورها ورود به اینترنت و استفاده از فضای مجازی کنترل شده و با محدودیت است.

انتهای خبر/1026ج


کد مطلب: 55863

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55863/نوجوانان-فضای-مجازی-رها-شده-اند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir