۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۵۵۷۵۵
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری:

خودکفایی و خوداتکایی سرلوحه کارخانه‌های تولیدی استان باشد

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: در نیروهای مسلح سه کلیدواژه خودکفایی، خوداتکایی و خود کافی داریم و همین سه کلیدواژه باعث شده که امروز بگویند در وضعیت دفاعی، کشور ما جز قدرت‌های برتر نظامی است.
خودکفایی و خوداتکایی سرلوحه کارخانه‌های تولیدی استان باشد
به گزارش «جهانبین نیوز»، سردار علی‌محمد اکبری صبح امروز  در حاشیه بازدید از شرکت شیر خشک نوزاد پگاه شهرکرد ضمن خدا قوت و خسته نباشید به کارکنان این شرکت، اظهار کرد: با توجه به بحران امروز شیر خشک نوزاد در کشور یکی از نیازهای اساسی کشور همین تولید شیر خشک نوزاد است.
 
وی، افزود: در نیروهای مسلح سه کلیدواژه خودکفایی، خوداتکایی و خود کافی داریم و همین سه کلیدواژه باعث شده که امروز بگویند در وضعیت دفاعی، کشور ما جز قدرت‌های برتر نظامی هست، لذا در این زمینه باید در واحدهای صنعتی و تولیدی ما هم متکی‌به‌خود باشند تا بتوانیم پیشرفت لازم را در این حوزه داشته باشیم.
 
اکبری، خاطرنشان کرد: اگر حمایت‌های مجموعه‌های مختلف هم باشد می‌توان به زنجیره تولید مطلوب کشور دست پیدا کرد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)، بیان داشت: امروز اگر ظرفیت تولید در استان ما وجود داشته باشد سپاه و بسیج می‌تواند به روند فروش و صادرات این کالا کمک کند.

وی، عنوان کرد: قطع به‌یقین اگر بخواهیم روی پای خودمان بایستیم کار بسیار سختی است ولی روند کار بسیار خوب است و دنبال آن‌هم هستیم تا ظرفیت این شرکت را بالا ببریم و روند تولید را به حد مطلوب خود در کشور برسانیم.

سردار اکبری، تصریح کرد: مجموعه سپاه چه در ارتباط با وزرا و چه در بحث خود استان هرکجا نیاز باشد کمکی چه در بحث پشتیبانی و به در بحث بسیج کنندگی به شرکت‌های تولیدی و کارخانه‌های استان بکند از آن دریغ نخواهد کرد و در خدمت دوستان خواهد بود.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) در پایان ضمن تبریک هفته بسیج ابراز داشت: هرکسی دل درگرو انقلاب دارد، دلسوز باشد و به فکر کشور و مردم باشد، کار جهادی برای ایران کند بسیجی است و صرفاً بسیجی آن نیست که کارت فعال داشته باشد، پایگاه بسیج هم در این شرکت به بعد فرهنگی کارخانه و نسبت به پیشرفت کار تأثیر بالایی خواهد داشت.
 
انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۱۷:۰۷

23 Nov 2023