کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری:

خودکفایی و خوداتکایی سرلوحه کارخانه‌های تولیدی استان باشد

2 آذر 1402 ساعت 11:10

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: در نیروهای مسلح سه کلیدواژه خودکفایی، خوداتکایی و خود کافی داریم و همین سه کلیدواژه باعث شده که امروز بگویند در وضعیت دفاعی، کشور ما جز قدرت‌های برتر نظامی است.


به گزارش «جهانبین نیوز»، سردار علی‌محمد اکبری صبح امروز  در حاشیه بازدید از شرکت شیر خشک نوزاد پگاه شهرکرد ضمن خدا قوت و خسته نباشید به کارکنان این شرکت، اظهار کرد: با توجه به بحران امروز شیر خشک نوزاد در کشور یکی از نیازهای اساسی کشور همین تولید شیر خشک نوزاد است.
 
وی، افزود: در نیروهای مسلح سه کلیدواژه خودکفایی، خوداتکایی و خود کافی داریم و همین سه کلیدواژه باعث شده که امروز بگویند در وضعیت دفاعی، کشور ما جز قدرت‌های برتر نظامی هست، لذا در این زمینه باید در واحدهای صنعتی و تولیدی ما هم متکی‌به‌خود باشند تا بتوانیم پیشرفت لازم را در این حوزه داشته باشیم.
 
اکبری، خاطرنشان کرد: اگر حمایت‌های مجموعه‌های مختلف هم باشد می‌توان به زنجیره تولید مطلوب کشور دست پیدا کرد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)، بیان داشت: امروز اگر ظرفیت تولید در استان ما وجود داشته باشد سپاه و بسیج می‌تواند به روند فروش و صادرات این کالا کمک کند.

وی، عنوان کرد: قطع به‌یقین اگر بخواهیم روی پای خودمان بایستیم کار بسیار سختی است ولی روند کار بسیار خوب است و دنبال آن‌هم هستیم تا ظرفیت این شرکت را بالا ببریم و روند تولید را به حد مطلوب خود در کشور برسانیم.

سردار اکبری، تصریح کرد: مجموعه سپاه چه در ارتباط با وزرا و چه در بحث خود استان هرکجا نیاز باشد کمکی چه در بحث پشتیبانی و به در بحث بسیج کنندگی به شرکت‌های تولیدی و کارخانه‌های استان بکند از آن دریغ نخواهد کرد و در خدمت دوستان خواهد بود.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) در پایان ضمن تبریک هفته بسیج ابراز داشت: هرکسی دل درگرو انقلاب دارد، دلسوز باشد و به فکر کشور و مردم باشد، کار جهادی برای ایران کند بسیجی است و صرفاً بسیجی آن نیست که کارت فعال داشته باشد، پایگاه بسیج هم در این شرکت به بعد فرهنگی کارخانه و نسبت به پیشرفت کار تأثیر بالایی خواهد داشت.
 
انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 55755

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55755/خودکفایی-خوداتکایی-سرلوحه-کارخانه-های-تولیدی-استان-باشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir