۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۵۵۶۳۰
سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد:

رسانه‌های معاند، نقش اول سناریوی اغتشاشات سال 1401

سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد گفت: مهم‌ترین علت اغتشاشات سال گذشته رسانه‌های خارجی و غیرایرانی بودند که غالباً مخالف جمهوری اسلامی هستند.
رسانه‌های معاند، نقش اول سناریوی اغتشاشات سال 1401
محمود خسروی در گفتگو با «جهانبین نیوز»، با اشاره به نقش شبکه‌های معاند در ایجاد اغتشاشات سال گذشته اظهار کرد: اغتشاشات توسط رسانه‌های مخالف جمهوری اسلامی ایجاد شد، این رسانه‌ها چهار دهه سعی کردند از برخی کمبودها در مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی استفاده کنند و با بزرگ‌نمایی آن‌ها به دنبال ایجاد فاصله میان مردم و مسئولین شوند.

وی افزود: سال گذشته دشمنان بعضی از مشکلات اقتصادی و نقاط ضعف که در تمام جوامع و کشورها وجود دارد، را گسترده نمایان کردند و سعی کردند آن فاصله را بین مردم و مسئولین ایجاد نمایند.

سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد با اشاره به راهکارهای جلوگیری از سوء‌استفاده معاندین از حوادث سال گذشته بیان کرد:  بهترین راهکار برای پیشگیری از این حوادث آگاه‌ کردن و اطلاع‌رسانی مناسب است، رسانه‌های معاند اطلاعات گسترده‌ای را در اختیار مردم و قشر جوان قرار دادند و این اطلاعات باطل و دروغ توانست افکار عمومی را علیه سیاست‌های داخلی کشور سازماندهی کند و اکنون برای  پیشگیری از این حوادث آگاه‌سازی مردم و جوانان می‌تواند بسیار موثر باشد.

وی تصریح کرد: آگاه‌سازی توسط رسانه‌های داخلی باید انجام شود و در دهه اخیر که عصر رسانه و ارتباطات است رسانه‌های ما خیلی خوب نتوانستند آگاه‌سازی را انجام دهند.

سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد با اشاره به واقعه عاشورا گفت: امام حسین (ع)  به دلیل جنگ رسانه‌ای که آن زمان به راه انداختند شهید شدند.

وی ادامه داد: در اغشاشات سال گذشته هم اتفاقاتی مشابه واقعه عاشورا رخ داد و بسیاری از جوانان این مرز و بوم توسط رسانه‌های باطل که غالباً غیرایرانی و هدایت شده توسط شبکه‌های معاند بودند فریب خوردند و زمینه شهادت جوانان پاک این مرز و بوم همانند شهید آرمان علی‌وردی و... فراهم شد، اما می‌توان با اطلاع‌رسانی درست و به موقع به جوانان در مدارس، آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌ها از وقوع مجدد چنین حوادثی جلوگیری کرد.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۰۸:۵۳:۴۷

14 Nov 2023