۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۵۵۶۲۵
امام جمعه شلمزار:

عملیات طوفان الاقصی پاسخ طبیعی به ظلم جنایت در حق فلسطین بود

امام‌جمعه شلمزار گفت: به کسانی که مظلومانه مورد جنگ و هجوم قرار می‌گیرند، چون به آنان ستم شده اذن جنگ داده شده است و مسلما خدا بر یاری آنان توانا است.
عملیات طوفان الاقصی پاسخ طبیعی به ظلم جنایت در حق فلسطین بود
حجت‌الاسلام زمانی در گفتگو با «جهانبین نیوز»، ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار کرد:  این فلسطین بود که توانست ابهت پوشالی صهیونیست‌ها و حامیان آنان را در هم بشکند و افسانه شکست ناپذیری اسرائیل راباطل کند.

وی افزود: امروز بهتر از هر زمان دیگری شاخص و معیار تشخیص اهل حق از اهل باطل است.

امام‌جمعه شلمزار ناتوانی هیئت حاکمه کاخ سفید ورژیم صهیونیستی در مقابل عزم و اراده رزمندگان فلسطینی را نشانه ضعف و استیصال آنها در مقابل  حق دانست.

زمانی ادامه داد: اسرائیل در صدد ترمیم  آبروی از دست خود بر آمده و لذا وحشیانه‌ترین جنایات را علیه مردمان بی‌دفاع به ویژه زنان و کودکان به کار گرفته است.

وی عنوان کرد: بمباران‌های بی‌هدف و زدن بیمارستان‌ها و مدارس و مساجد از نظر نظامی هیچگونه ارزشی ندارند و نشانه قدرت نیست، بلکه نشانه جنونی است که با همکاری فرانسه وآمریکا و با سکوت مدعیان حقوق بشر در ذهن اسرائیل باقی مانده است.

امام‌جمعه شلمزار خاطرنشان کرد: رزمندگان مقاومت با دست خالی در میدان نبرد موفق به ضربه زدن به این رژیم شده‌اند و به این معناست که عزم و اراده الهی و ایمانی که برای حفظ هویت اسلامی و استقلال با تمام سختی‌ها مقاومت می‌کند و این جاست که امیدواری رزمندگان نمایانگر می‌شود و در انتظار روزی هستند که دنیای بدون صهیونیست را مشاهده کنند.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۱۶:۳۴

13 Nov 2023