کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شلمزار:

عملیات طوفان الاقصی پاسخ طبیعی به ظلم جنایت در حق فلسطین بود

22 آبان 1402 ساعت 11:58

امام‌جمعه شلمزار گفت: به کسانی که مظلومانه مورد جنگ و هجوم قرار می‌گیرند، چون به آنان ستم شده اذن جنگ داده شده است و مسلما خدا بر یاری آنان توانا است.


حجت‌الاسلام زمانی در گفتگو با «جهانبین نیوز»، ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار کرد:  این فلسطین بود که توانست ابهت پوشالی صهیونیست‌ها و حامیان آنان را در هم بشکند و افسانه شکست ناپذیری اسرائیل راباطل کند.

وی افزود: امروز بهتر از هر زمان دیگری شاخص و معیار تشخیص اهل حق از اهل باطل است.

امام‌جمعه شلمزار ناتوانی هیئت حاکمه کاخ سفید ورژیم صهیونیستی در مقابل عزم و اراده رزمندگان فلسطینی را نشانه ضعف و استیصال آنها در مقابل  حق دانست.

زمانی ادامه داد: اسرائیل در صدد ترمیم  آبروی از دست خود بر آمده و لذا وحشیانه‌ترین جنایات را علیه مردمان بی‌دفاع به ویژه زنان و کودکان به کار گرفته است.

وی عنوان کرد: بمباران‌های بی‌هدف و زدن بیمارستان‌ها و مدارس و مساجد از نظر نظامی هیچگونه ارزشی ندارند و نشانه قدرت نیست، بلکه نشانه جنونی است که با همکاری فرانسه وآمریکا و با سکوت مدعیان حقوق بشر در ذهن اسرائیل باقی مانده است.

امام‌جمعه شلمزار خاطرنشان کرد: رزمندگان مقاومت با دست خالی در میدان نبرد موفق به ضربه زدن به این رژیم شده‌اند و به این معناست که عزم و اراده الهی و ایمانی که برای حفظ هویت اسلامی و استقلال با تمام سختی‌ها مقاومت می‌کند و این جاست که امیدواری رزمندگان نمایانگر می‌شود و در انتظار روزی هستند که دنیای بدون صهیونیست را مشاهده کنند.

انتهای خبر/1031ج


کد مطلب: 55625

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55625/عملیات-طوفان-الاقصی-پاسخ-طبیعی-ظلم-جنایت-حق-فلسطین

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir