۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
کد مطلب : ۵۵۵۹۲
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری:

صنعت چهارمحال و بختیاری با چالش روبه رو است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مشکلات زیادی در حوزه صنعت در استان وجود دارد، تعداد زیادی از شهرستان‌ها از مزیت صنعتی بودن بی‌بهره هستند.
صنعت چهارمحال و بختیاری با چالش روبه رو است
به گزارش «جهانبین نیوز»، محمدکاظم منزوی عصر پنجشنبه در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری به میزبانی اتاق بازرگانی استان با حضور وزیر کشور با اشاره به اینکه توسعه اقتصادی با افق زنجیره‌های اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: بنابراین تصمیم گرفتیم سیاست اقتصادی استان را بر اساس احکام جدید پیش ببریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مشکلات زیادی در حوزه صنعت در استان داریم، خاطرنشان کرد: تنها شهرک صنعتی شهرکرد متقاضی محور است، تعداد زیادی از شهرستان‌ها از مزیت صنعتی بودن بی‌بهره هستند.

وی با تاکید بر اینکه چهارمحال و بختیاری به‌عنوان راهبر زنجیره ارزش بادام کشور معرفی شده است، یادآور شد: دو زنجیره ارزش در این استان بیش‌ترین مزیت را دارند، زنجیره ارزش ماهیان سردآبی نیز در این استان کامل شده است.

منزوی افزود: محصولاتی مانند عسل، شیر، گوشت، موسیر، نمد، فرش، نساجی، فرش و فولاد قابلیت زنجیره ارزش را دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تشکیل انجمن بادام استان ذیل اتاق بازرگانی استان، گفت: جشنواره بادام برای اولین بار با همکاری انجمن بادام برگزار شد، در حوزه بادام ظرفیت‌های خوبی در استان وجود دارد.

انتهای خبر/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۸:۵۲:۳۶

9 Nov 2023