کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری:

صنعت چهارمحال و بختیاری با چالش روبه رو است

18 آبان 1402 ساعت 18:20

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مشکلات زیادی در حوزه صنعت در استان وجود دارد، تعداد زیادی از شهرستان‌ها از مزیت صنعتی بودن بی‌بهره هستند.


به گزارش «جهانبین نیوز»، محمدکاظم منزوی عصر پنجشنبه در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری به میزبانی اتاق بازرگانی استان با حضور وزیر کشور با اشاره به اینکه توسعه اقتصادی با افق زنجیره‌های اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: بنابراین تصمیم گرفتیم سیاست اقتصادی استان را بر اساس احکام جدید پیش ببریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مشکلات زیادی در حوزه صنعت در استان داریم، خاطرنشان کرد: تنها شهرک صنعتی شهرکرد متقاضی محور است، تعداد زیادی از شهرستان‌ها از مزیت صنعتی بودن بی‌بهره هستند.

وی با تاکید بر اینکه چهارمحال و بختیاری به‌عنوان راهبر زنجیره ارزش بادام کشور معرفی شده است، یادآور شد: دو زنجیره ارزش در این استان بیش‌ترین مزیت را دارند، زنجیره ارزش ماهیان سردآبی نیز در این استان کامل شده است.

منزوی افزود: محصولاتی مانند عسل، شیر، گوشت، موسیر، نمد، فرش، نساجی، فرش و فولاد قابلیت زنجیره ارزش را دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تشکیل انجمن بادام استان ذیل اتاق بازرگانی استان، گفت: جشنواره بادام برای اولین بار با همکاری انجمن بادام برگزار شد، در حوزه بادام ظرفیت‌های خوبی در استان وجود دارد.

انتهای خبر/
 


کد مطلب: 55592

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55592/صنعت-چهارمحال-بختیاری-چالش-روبه-رو

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir