۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۵۵۳۵۳
فرمانده مرکز مقاومت بسیج سازمان بنیاد شهید کشور:

عملیات نیروهای مقاومت فلسطین سیلی محکمی بر صورت صهیونیست‌ها

فرمانده مرکز مقاومت بسیج سازمان بنیاد شهید کشور گفت: این حرکت توسط نیروهای فلسطین، حزب‌الله و حماس اتفاق افتاد و یک غافلگیری جدی برای نیروهای صهیونیست بود.
عملیات نیروهای مقاومت فلسطین سیلی محکمی بر صورت صهیونیست‌ها
فریبرز خزایی در گفتگو با «جهانبین نیوز»، با اشاره به عملیات نیروهای مقاومت فلسطین اظهار کرد: این بازتاب آن جنایت‌های اسرائیل است و ملت مظلوم اما با اقتدار فلسطین شروع کردند.

وی تصریح کرد: اگرچه آن‌ها منطقه غزه و مردم مظلوم آنجا را مورد حمله قرار می‌دهند اما یقیناً ادامه این روند یک سیلی محکم‌تری را به صهیونیست‌ها می‌نوازد.

خزایی یادآور شد: این حرکت توسط نیروهای فلسطین، حزب‌الله و حماس اتفاق افتاد و یک غافلگیری جدی برای نیروهای صهیونیست بود.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج سازمان بنیاد شهید کشور بیان داشت: در این عملیات وحدت فرماندهی و هماهنگی‌هایی در بخش‌های مختلف هوایی و زمینی کاملاً چشمگیر بود و آن محیطی که صهیونیست مدعی بود غیرقابل نفوذ است، کاملاً باطل شد و به اثبات رسید که اگر نیروهای مقاومت با یک برنامه‌ریزی، کاری را انجام دهند حتماً به نتیجه می‌رسد.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری گفت: عملیات نیروهای مقاومت فلسطین بازتاب جنایت‌ها و خباثت‌های رژیم صهیونیستی در طی سال‌های گذشته بوده و غریب ۶۰ سال هیچگاه به فرزندان، کودکان، پیر و جوان هیچ‌گونه رحمی را نکرده و با نهایت جنایتکاری به مردم فلسطین، آن‌ها را آواره کردند.

خزایی با اشاره به حمله اخیر اسرائیل به غیرنظامیان و کودکان بیان داشت: این حمله موضوع جدیدی نیست و ما همواره شاهدیم که رژیم صهیونیستی هیچ گاه مقابله مستقیم با نیروهای رزمنده نداشته است و همیشه با این روش مردم بی‌دفاع و زن و کودک را به خاک و خون کشیده است.

ایران همواره حامی ملت مظلوم فلسطین بوده و هست

وی افزود: همچنان شاهد این حملات به فلسطین هستیم که به جایی نمی‌رسد، زیرا اراده جبهه فلسطین بر این است که این کشور به صاحبان اصلی خود برگردد و حتماً عزم آن‌ها برای ادامه عملیات‌های‌شان سخت‌تر می‌شود.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید کشور خاطرنشان کرد: ما همواره اعلام کردیم از مظلوم حمایت می‌کنیم و حمایت ما چه در کلام و چه در بخش‌ها و محیط‌هایی که امکان انعکاس این معنا وجود دارد، باید اتفاق بیافتد و که اتفاق هم می‌افتد.

وی اضافه کرد: امروز مردم فلسطین و رزمندگان فلسطینی هستند که علیه رژیم صهیونیستی عملیات می‌کنند و ما همواره همان‌گونه که در گذشته بوده در ادامه هم از مظلومین عالم و به ویژه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم.

خزایی ضمن خطاب قرار دادن همه جهان به‌ویژه کشورهای مسلمان گفت: این کشور باید حمایت از مظلومین را در دستور کار قرار دهند.

مظلوم‌نمایی اسرائیل راه به جایی نمی‌برد

وی با اشاره به مظلوم‌نمایی اخیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد: این حرکت صهیونیست‌ها که در بین کشورهای استعمارگری چون آمریکا هم حمایت می‌شود نتیجه‌ای ندارد و راه به جایی نمی‌برد.

فرمانده مرکز نیروی مقاومت بسیج بنیاد شهید کشور در پایان کلام مردم چهارمحال و بختیاری را خطاب قرار داد و گفت: مردم این استان مردمانی متدین، با وفا بوده و همیشه در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی و مقاطع مختلف انقلاب اسلامی حضور مؤثری داشتند، طبیعتاً حمایت این مردم قوت قلبی هستند برای رزمندگانی که امروز در دل آتش در مقابل ایادی کفر و رژیم صهیونستی مقابله می‌کنند.

انتهای خبر /
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲

ساعت:

۲۳:۲۱:۳۵

11 Oct 2023