کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده مرکز مقاومت بسیج سازمان بنیاد شهید کشور:

عملیات نیروهای مقاومت فلسطین سیلی محکمی بر صورت صهیونیست‌ها

19 مهر 1402 ساعت 12:38

فرمانده مرکز مقاومت بسیج سازمان بنیاد شهید کشور گفت: این حرکت توسط نیروهای فلسطین، حزب‌الله و حماس اتفاق افتاد و یک غافلگیری جدی برای نیروهای صهیونیست بود.


فریبرز خزایی در گفتگو با «جهانبین نیوز»، با اشاره به عملیات نیروهای مقاومت فلسطین اظهار کرد: این بازتاب آن جنایت‌های اسرائیل است و ملت مظلوم اما با اقتدار فلسطین شروع کردند.

وی تصریح کرد: اگرچه آن‌ها منطقه غزه و مردم مظلوم آنجا را مورد حمله قرار می‌دهند اما یقیناً ادامه این روند یک سیلی محکم‌تری را به صهیونیست‌ها می‌نوازد.

خزایی یادآور شد: این حرکت توسط نیروهای فلسطین، حزب‌الله و حماس اتفاق افتاد و یک غافلگیری جدی برای نیروهای صهیونیست بود.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج سازمان بنیاد شهید کشور بیان داشت: در این عملیات وحدت فرماندهی و هماهنگی‌هایی در بخش‌های مختلف هوایی و زمینی کاملاً چشمگیر بود و آن محیطی که صهیونیست مدعی بود غیرقابل نفوذ است، کاملاً باطل شد و به اثبات رسید که اگر نیروهای مقاومت با یک برنامه‌ریزی، کاری را انجام دهند حتماً به نتیجه می‌رسد.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری گفت: عملیات نیروهای مقاومت فلسطین بازتاب جنایت‌ها و خباثت‌های رژیم صهیونیستی در طی سال‌های گذشته بوده و غریب ۶۰ سال هیچگاه به فرزندان، کودکان، پیر و جوان هیچ‌گونه رحمی را نکرده و با نهایت جنایتکاری به مردم فلسطین، آن‌ها را آواره کردند.

خزایی با اشاره به حمله اخیر اسرائیل به غیرنظامیان و کودکان بیان داشت: این حمله موضوع جدیدی نیست و ما همواره شاهدیم که رژیم صهیونیستی هیچ گاه مقابله مستقیم با نیروهای رزمنده نداشته است و همیشه با این روش مردم بی‌دفاع و زن و کودک را به خاک و خون کشیده است.

ایران همواره حامی ملت مظلوم فلسطین بوده و هست

وی افزود: همچنان شاهد این حملات به فلسطین هستیم که به جایی نمی‌رسد، زیرا اراده جبهه فلسطین بر این است که این کشور به صاحبان اصلی خود برگردد و حتماً عزم آن‌ها برای ادامه عملیات‌های‌شان سخت‌تر می‌شود.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید کشور خاطرنشان کرد: ما همواره اعلام کردیم از مظلوم حمایت می‌کنیم و حمایت ما چه در کلام و چه در بخش‌ها و محیط‌هایی که امکان انعکاس این معنا وجود دارد، باید اتفاق بیافتد و که اتفاق هم می‌افتد.

وی اضافه کرد: امروز مردم فلسطین و رزمندگان فلسطینی هستند که علیه رژیم صهیونیستی عملیات می‌کنند و ما همواره همان‌گونه که در گذشته بوده در ادامه هم از مظلومین عالم و به ویژه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم.

خزایی ضمن خطاب قرار دادن همه جهان به‌ویژه کشورهای مسلمان گفت: این کشور باید حمایت از مظلومین را در دستور کار قرار دهند.

مظلوم‌نمایی اسرائیل راه به جایی نمی‌برد

وی با اشاره به مظلوم‌نمایی اخیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد: این حرکت صهیونیست‌ها که در بین کشورهای استعمارگری چون آمریکا هم حمایت می‌شود نتیجه‌ای ندارد و راه به جایی نمی‌برد.

فرمانده مرکز نیروی مقاومت بسیج بنیاد شهید کشور در پایان کلام مردم چهارمحال و بختیاری را خطاب قرار داد و گفت: مردم این استان مردمانی متدین، با وفا بوده و همیشه در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی و مقاطع مختلف انقلاب اسلامی حضور مؤثری داشتند، طبیعتاً حمایت این مردم قوت قلبی هستند برای رزمندگانی که امروز در دل آتش در مقابل ایادی کفر و رژیم صهیونستی مقابله می‌کنند.

انتهای خبر /
 


کد مطلب: 55353

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55353/عملیات-نیروهای-مقاومت-فلسطین-سیلی-محکمی-صورت-صهیونیست-ها

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir