۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۵۵۲۱۱
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد خبر داد:

صرف ۱۳ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی پارک محله‌ای

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد گفت: یکی از سیاست‌ها و اولویت‌های مهم شهرداری در سال جاری بهسازی و تجهیز پارک‌های سطح شهر به‌ویژه پارک‌های محله‌ای است، در همین راستا بهسازی و تجهیز پارک محله‌ای میرآباد انجام شد.
صرف ۱۳ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی پارک محله‌ای
به گزارش «جهانبین نیوز»، به نقل از روابط عمومی سیدرضا هاشمی با بیان اینکه یکی از سیاست‌ها و اولویت‌های مهم شهرداری در سال جاری بهسازی و تجهیز پارک‌های سطح شهر به‌ویژه پارک‌های محله‌ای است، گفت: در این راستا بهسازی پارک محله‌ای میرآباد غربی در دستور کار سازمان قرار گرفت.

وی، اعتبار کلی این پروژه را ۱۳ میلیارد ریال دانست و افزود: در حال حاضر عملیات احداث مخزن جدید آب، احداث فروشگاه و نصب مجموعه بازی کودکان در این پارک انجام شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد اضافه کرد: همچنین اقداماتی ازجمله سنگ‌کاری به متراژ ۳۰۰ مترمربع محوطه پارک، جدول‌کشی، احداث آبنما و احداث پارکینگ به زودی انجام می‌شود.

هاشمی با اشاره به اینکه پارک‌های محله‌ای نقش مهمی در پر کردن اوقات فراغت شهروندان دارد، ادامه داد: توسعه و تجهیز پارک‌های محله‌ای در محلات مختلف شهر زمینه مساعد و مناسبی را برای تفریح و سرگرمی اهالی آن منطقه فراهم می‌کند.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۰۰:۲۲

23 Sep 2023