کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد خبر داد:

صرف ۱۳ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی پارک محله‌ای

1 مهر 1402 ساعت 13:48

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد گفت: یکی از سیاست‌ها و اولویت‌های مهم شهرداری در سال جاری بهسازی و تجهیز پارک‌های سطح شهر به‌ویژه پارک‌های محله‌ای است، در همین راستا بهسازی و تجهیز پارک محله‌ای میرآباد انجام شد.


به گزارش «جهانبین نیوز»، به نقل از روابط عمومی سیدرضا هاشمی با بیان اینکه یکی از سیاست‌ها و اولویت‌های مهم شهرداری در سال جاری بهسازی و تجهیز پارک‌های سطح شهر به‌ویژه پارک‌های محله‌ای است، گفت: در این راستا بهسازی پارک محله‌ای میرآباد غربی در دستور کار سازمان قرار گرفت.

وی، اعتبار کلی این پروژه را ۱۳ میلیارد ریال دانست و افزود: در حال حاضر عملیات احداث مخزن جدید آب، احداث فروشگاه و نصب مجموعه بازی کودکان در این پارک انجام شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد اضافه کرد: همچنین اقداماتی ازجمله سنگ‌کاری به متراژ ۳۰۰ مترمربع محوطه پارک، جدول‌کشی، احداث آبنما و احداث پارکینگ به زودی انجام می‌شود.

هاشمی با اشاره به اینکه پارک‌های محله‌ای نقش مهمی در پر کردن اوقات فراغت شهروندان دارد، ادامه داد: توسعه و تجهیز پارک‌های محله‌ای در محلات مختلف شهر زمینه مساعد و مناسبی را برای تفریح و سرگرمی اهالی آن منطقه فراهم می‌کند.

انتهای خبر/1026ج


کد مطلب: 55211

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55211/صرف-۱۳-میلیارد-ریال-اعتبار-بهسازی-پارک-محله-ای

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir