۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۵۵۱۴۷
معاون هماهنگ‌کننده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع):

جنگ امروز جنگِ تصرف ذهن‌ها است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: در این برهه از زمان جنگ جنگِ تصرف ذهن‌ها است و دیگر جنگ تصرف سرزمین نیست که در هر صورت باید اقتدار نظامی جمهوری ایران اسلامی حفظ شود.
جنگ امروز جنگِ تصرف ذهن‌ها است
هوشنگ جمشیدی در گفتگو با خبرنگار«جهانبین نیوز»، اظهار کرد: ایران عزیز ما با تمدن ۷ هزارساله فرازوفرود زیادی را داشته است.

وی افزود: اما این فرازوفرودها ارتباطی با مردم نداشته است، هرکجا صحبت از غیرت و شهامت بوده مردم هم بوده‌اند، در طول تاریخ همراه باغم و شادی همیشه عشایر مرزدار کشور بودند و از ناموس وطن و سرزمین دفاع کردند.

جمشیدی بیان کرد: در زمان دفاع مقدس مردم بودند که رشادت‌ها به خرج دادند و شهید ظفر خالدی کمتر از ۱۳ سال سن داشت در جنگ حضور داشت.

وی گفت: هرکجا حاکمان به معنای واقعی حاکم بودند مردم هم بودند، در طول دفاع مقدس و در زمان نظام جمهوری اسلامی ایران همه کشورها بودند و تهدید می‌کردند و همه با ایران مقابله کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) خاطرنشان کرد: در حال حاضر کشور ایران اسلامی در زمین، در هوا و در دریا به آن قدرت بالایی رسیدیم که گزینه نظامی علیه ما برداشته‌شده است، دشمنان به‌هیچ‌وجه خیال حمله نظامی به ما را ندارند چون نمی‌توانند به ما حمله نظامی و حمله سخت بکنند.

جمشیدی ادامه داد: وقتی دشمنان نمی‌توانند با جنگ نظامی با ما مقابله کنند به جنگ نامردی‌ها روی می‌آورند، وحدت، انسجام و منافع ملی را نشانه گرفتند، و وقتی نمی‌توانند رودررو مقابله کنند به جنگ نامردی‌ها روی می‌آورند.

وی همچنین افزود: بختیاری‌ها نماد وفاداری به ایران اسلامی و وحدت هستند، این باید به منصه ظهور برسد.

جمشیدی گفت: در این برهه از زمان جنگ جنگِ تصرف ذهن‌ها است و دیگر جنگ تصرف سرزمین نیست که در هر صورت باید اقتدار نظامی جمهوری ایران اسلامی حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه گروهان نمونه عشایر استان نماد اقتدار و وحدت با نهایت کوشش و انسجام در رژه ۳۱ شهریورماه تهران حضور دارند گفت: نظم، هماهنگی و اقتدار بسیار تأثیر زیادی برای اینکه برگ زرین دیگری برای استان چهارمحال و بختیاری رقم بزند دارد.


انتهای خبر/۱۰۳۰ ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۲

ساعت:

۱۷:۰۶:۳۸

18 Sep 2023