کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع):

جنگ امروز جنگِ تصرف ذهن‌ها است

27 شهريور 1402 ساعت 7:30

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: در این برهه از زمان جنگ جنگِ تصرف ذهن‌ها است و دیگر جنگ تصرف سرزمین نیست که در هر صورت باید اقتدار نظامی جمهوری ایران اسلامی حفظ شود.


هوشنگ جمشیدی در گفتگو با خبرنگار«جهانبین نیوز»، اظهار کرد: ایران عزیز ما با تمدن ۷ هزارساله فرازوفرود زیادی را داشته است.

وی افزود: اما این فرازوفرودها ارتباطی با مردم نداشته است، هرکجا صحبت از غیرت و شهامت بوده مردم هم بوده‌اند، در طول تاریخ همراه باغم و شادی همیشه عشایر مرزدار کشور بودند و از ناموس وطن و سرزمین دفاع کردند.

جمشیدی بیان کرد: در زمان دفاع مقدس مردم بودند که رشادت‌ها به خرج دادند و شهید ظفر خالدی کمتر از ۱۳ سال سن داشت در جنگ حضور داشت.

وی گفت: هرکجا حاکمان به معنای واقعی حاکم بودند مردم هم بودند، در طول دفاع مقدس و در زمان نظام جمهوری اسلامی ایران همه کشورها بودند و تهدید می‌کردند و همه با ایران مقابله کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) خاطرنشان کرد: در حال حاضر کشور ایران اسلامی در زمین، در هوا و در دریا به آن قدرت بالایی رسیدیم که گزینه نظامی علیه ما برداشته‌شده است، دشمنان به‌هیچ‌وجه خیال حمله نظامی به ما را ندارند چون نمی‌توانند به ما حمله نظامی و حمله سخت بکنند.

جمشیدی ادامه داد: وقتی دشمنان نمی‌توانند با جنگ نظامی با ما مقابله کنند به جنگ نامردی‌ها روی می‌آورند، وحدت، انسجام و منافع ملی را نشانه گرفتند، و وقتی نمی‌توانند رودررو مقابله کنند به جنگ نامردی‌ها روی می‌آورند.

وی همچنین افزود: بختیاری‌ها نماد وفاداری به ایران اسلامی و وحدت هستند، این باید به منصه ظهور برسد.

جمشیدی گفت: در این برهه از زمان جنگ جنگِ تصرف ذهن‌ها است و دیگر جنگ تصرف سرزمین نیست که در هر صورت باید اقتدار نظامی جمهوری ایران اسلامی حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه گروهان نمونه عشایر استان نماد اقتدار و وحدت با نهایت کوشش و انسجام در رژه ۳۱ شهریورماه تهران حضور دارند گفت: نظم، هماهنگی و اقتدار بسیار تأثیر زیادی برای اینکه برگ زرین دیگری برای استان چهارمحال و بختیاری رقم بزند دارد.


انتهای خبر/۱۰۳۰ ج


کد مطلب: 55147

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55147/جنگ-امروز-جنگ-تصرف-ذهن-ها

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir