۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۵۵۱۱۹
در تعطیلات پایان هفته؛

پیشگیری از حوادث رانندگی با رعایت قوانین توسط رانندگان

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: در تعطیلات پایان هفته رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان می‌تواند نقش موثری در کاهش تصادفات در استان داشته باشد.
پیشگیری از حوادث رانندگی با رعایت قوانین توسط رانندگان
غلامعلی نوربخش در گفتگو با «جهانبین نیوز»، با اشاره به تعطیلات آخر هفته اظهار کرد: با توجه به افزایش تردد خودروها و سفرهای برون‌شهری و حضور مردم در مسیرهای منتهی به امامزادگان و اماکن زیارتی و همچنین حضور مسافران و گردشگران در مسیرهای گردشگری طی روزهای آینده شاهد ترافیک دوچندان در محورها خواهیم بود.

وی تصریح کرد: لازم است علاوه‌بر آمادگی دستگاه‌‌های اجرایی و خدمات‌رسان استان در مسیرهای مواصلاتی رانندگان نیز همکاری لازم را داشته باشند و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از حرکات مخاطره‌آمیز شاهد بروز حوادث تلخ برای هم‌وطنان نباشیم.

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری بیان داشت: رعایت برخی از نکات کوچک در رانندگی مانند بستن کمربند ایمنی و عدم استفاده از تلفن همراه حین رانندگی می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش تصادفات داشته باشد.

نوربخش یادآور شد: آمارها بیانگر این نکته است که عجله و شتاب در رانندگی در این روزها حوادث دلخراشی را در پی داشته است، اما رانندگان می‌توانند با کمی صبر و حوصله و توجه به تابلوهای هشداردهنده در طول مسیر رانندگی جان خود و همراهان‌شان را بیمه کنند.

وی با اشاره به تردد بالای خودرو در تعطیلات در محورهای ترانزیتی شهرکرد-بروجن، بروجن-لردگان و لردگان-ایذه اضافه کرد: افرادی که در این مسیرها تردد دارند باید مراقب باشند و رعایت مقررات را در دستور کار قرار دهند.

رئیس پلیس راه ادامه داد: همکاران ما در پلیس راه در کنار عوامل راهداری، اورژانس و هلال احمر در مسیر حضور دارند، اما باز هم توجه به قوانین توسط رانندگان می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشند.

انتهای خبر/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۵۰:۰۸

13 Sep 2023