کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در تعطیلات پایان هفته؛

پیشگیری از حوادث رانندگی با رعایت قوانین توسط رانندگان

22 شهريور 1402 ساعت 11:46

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: در تعطیلات پایان هفته رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان می‌تواند نقش موثری در کاهش تصادفات در استان داشته باشد.


غلامعلی نوربخش در گفتگو با «جهانبین نیوز»، با اشاره به تعطیلات آخر هفته اظهار کرد: با توجه به افزایش تردد خودروها و سفرهای برون‌شهری و حضور مردم در مسیرهای منتهی به امامزادگان و اماکن زیارتی و همچنین حضور مسافران و گردشگران در مسیرهای گردشگری طی روزهای آینده شاهد ترافیک دوچندان در محورها خواهیم بود.

وی تصریح کرد: لازم است علاوه‌بر آمادگی دستگاه‌‌های اجرایی و خدمات‌رسان استان در مسیرهای مواصلاتی رانندگان نیز همکاری لازم را داشته باشند و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از حرکات مخاطره‌آمیز شاهد بروز حوادث تلخ برای هم‌وطنان نباشیم.

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری بیان داشت: رعایت برخی از نکات کوچک در رانندگی مانند بستن کمربند ایمنی و عدم استفاده از تلفن همراه حین رانندگی می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش تصادفات داشته باشد.

نوربخش یادآور شد: آمارها بیانگر این نکته است که عجله و شتاب در رانندگی در این روزها حوادث دلخراشی را در پی داشته است، اما رانندگان می‌توانند با کمی صبر و حوصله و توجه به تابلوهای هشداردهنده در طول مسیر رانندگی جان خود و همراهان‌شان را بیمه کنند.

وی با اشاره به تردد بالای خودرو در تعطیلات در محورهای ترانزیتی شهرکرد-بروجن، بروجن-لردگان و لردگان-ایذه اضافه کرد: افرادی که در این مسیرها تردد دارند باید مراقب باشند و رعایت مقررات را در دستور کار قرار دهند.

رئیس پلیس راه ادامه داد: همکاران ما در پلیس راه در کنار عوامل راهداری، اورژانس و هلال احمر در مسیر حضور دارند، اما باز هم توجه به قوانین توسط رانندگان می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشند.

انتهای خبر/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 55119

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55119/پیشگیری-حوادث-رانندگی-رعایت-قوانین-توسط-رانندگان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir