۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
کد مطلب : ۵۴۱۶۷

عشایر زیر چتر خدمات قرارگاه عملیاتی فصل استقبال 2

قرارگاه عملیاتی فصل استقبال٢ با هدف تکریم عشایر در منطقه عشایری شیخ علیخان شهرستان کوهرنک آغاز به کار کرد.
عشایر زیر چتر خدمات قرارگاه عملیاتی فصل استقبال 2
به گزارش جهانبین نیوز، آیین افتتاحیه قرارگاه عملیاتی فصل استقبال٢ با حضور قوم غیور بختیاری ، مسولان استانی و شهرستانی و سخنرانی حجت الاسلام حاجتی، امام جمعه موقت شهر اهواز در منطقه عشایری شیخ علیخان شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

عشایر مایه فخر ایران و اسلام هستند

حجت الاسلام حاجتی امام جمعه موقت شهر اهواز در این آیین گفت: اگراسلام و شیعگی قشرهای مختلف مردم و بویژه عشایر که مایه فخر ایران و اسلام هستند نبود چیزی از کشور باقی نمی ماند.

وی تصریح کرد: ندای عشایر غیور بختیاری "لبیک یا علی" و "هیهات من الذله" است و ملت ایران با هر قوم و قبیله ای آماده است تا با تقدیم شهدا و تا اخرین قطره خون و تا آخرین نفس، امام جامعه اسلامی را یاری نماید.

 قوم بختیاری باید همچون گذشته در فرزندآوری سرآمد باشد

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری هم در این آیین با تاکید بر مساله جمعیت و فرزند آوری گفت: قوم بختیاری باید همچون گذشته در فرزندآوری سرآمد باشد و فریب تبلیغات دشمن را نخورد و فرزند آوری در بین زوج های جوان عشایر هم ترویج شود.

وی با اشاره به رشادت ها و دلاوری ها و حضور به موقع عشایر در بزنگاه های انقلاب اسلامی یادآور شد: عشایر هم در تولید و اقتصاد و هم در امنیت پایدار نقش مهمی دارند و شایسته بهترین خدمات هستند.

گفتنی است دراین آیین امام جمعه و فرماندار شهرستان کوهرنگ با تقدیر از دلاوری های عشایر بر توسعه امکانات و افزایش خدمات رسانی به این قشر تاکید کردند .

همچنین در آیین افتتاحیه قرارگاه عملیاتی فصل استقبال٢ در منطقه عشایری شیخ علیخان شهرستان کوهرنگ از یک جوان که با کمتر از 40 سال سن، پدر 7 فرزند است تجلیل شد و در حاشیه این آیین نیز میز خدمت دامپزشکی ، دادگستری و هلال احمر برپا شد و برنامه های ویژه کودکان به همت نهاد کتابخانه های عمومی استان اجرا شد.

حجت الاسلام علی نصیری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهرنگ درباره فصل اسقتبال 2 گفت: در قرارگاه عملیاتی فصل استقبال٢ و برای دومین سال پیاپی، خدمات قرآنی، فرهنگی، آموزشی، عمرانی، پزشکی، دامپزشکی، کشاورزی و حقوقی به جامعه عشایری شهرستان کوهرنگ ارائه می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهرنگ با اشاره به حضور 5 گروه در بخش های مختلف خدماتی در 5مسیر اصلی عشایررو تصریح کرد: در این برنامه، با همکاری 30 جهادگر تبلیغات اسلامی در سیاه چادرهای مناطق عشایرنشین و 10 مبلغه و تعدادی بانوی مربی قرآن در مرکز شهرستان، موضوعات تبلیغی، آموزشی و تبیینی در کنار سایر فعالیت های نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف از 17 تا 22 خرداد اجرایی می شود.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۰۸:۵۰:۰۳

8 Jun 2023