کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عشایر زیر چتر خدمات قرارگاه عملیاتی فصل استقبال 2

18 خرداد 1402 ساعت 8:22

قرارگاه عملیاتی فصل استقبال٢ با هدف تکریم عشایر در منطقه عشایری شیخ علیخان شهرستان کوهرنک آغاز به کار کرد.


به گزارش جهانبین نیوز، آیین افتتاحیه قرارگاه عملیاتی فصل استقبال٢ با حضور قوم غیور بختیاری ، مسولان استانی و شهرستانی و سخنرانی حجت الاسلام حاجتی، امام جمعه موقت شهر اهواز در منطقه عشایری شیخ علیخان شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

عشایر مایه فخر ایران و اسلام هستند

حجت الاسلام حاجتی امام جمعه موقت شهر اهواز در این آیین گفت: اگراسلام و شیعگی قشرهای مختلف مردم و بویژه عشایر که مایه فخر ایران و اسلام هستند نبود چیزی از کشور باقی نمی ماند.

وی تصریح کرد: ندای عشایر غیور بختیاری "لبیک یا علی" و "هیهات من الذله" است و ملت ایران با هر قوم و قبیله ای آماده است تا با تقدیم شهدا و تا اخرین قطره خون و تا آخرین نفس، امام جامعه اسلامی را یاری نماید.

 قوم بختیاری باید همچون گذشته در فرزندآوری سرآمد باشد

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری هم در این آیین با تاکید بر مساله جمعیت و فرزند آوری گفت: قوم بختیاری باید همچون گذشته در فرزندآوری سرآمد باشد و فریب تبلیغات دشمن را نخورد و فرزند آوری در بین زوج های جوان عشایر هم ترویج شود.

وی با اشاره به رشادت ها و دلاوری ها و حضور به موقع عشایر در بزنگاه های انقلاب اسلامی یادآور شد: عشایر هم در تولید و اقتصاد و هم در امنیت پایدار نقش مهمی دارند و شایسته بهترین خدمات هستند.

گفتنی است دراین آیین امام جمعه و فرماندار شهرستان کوهرنگ با تقدیر از دلاوری های عشایر بر توسعه امکانات و افزایش خدمات رسانی به این قشر تاکید کردند .

همچنین در آیین افتتاحیه قرارگاه عملیاتی فصل استقبال٢ در منطقه عشایری شیخ علیخان شهرستان کوهرنگ از یک جوان که با کمتر از 40 سال سن، پدر 7 فرزند است تجلیل شد و در حاشیه این آیین نیز میز خدمت دامپزشکی ، دادگستری و هلال احمر برپا شد و برنامه های ویژه کودکان به همت نهاد کتابخانه های عمومی استان اجرا شد.

حجت الاسلام علی نصیری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهرنگ درباره فصل اسقتبال 2 گفت: در قرارگاه عملیاتی فصل استقبال٢ و برای دومین سال پیاپی، خدمات قرآنی، فرهنگی، آموزشی، عمرانی، پزشکی، دامپزشکی، کشاورزی و حقوقی به جامعه عشایری شهرستان کوهرنگ ارائه می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهرنگ با اشاره به حضور 5 گروه در بخش های مختلف خدماتی در 5مسیر اصلی عشایررو تصریح کرد: در این برنامه، با همکاری 30 جهادگر تبلیغات اسلامی در سیاه چادرهای مناطق عشایرنشین و 10 مبلغه و تعدادی بانوی مربی قرآن در مرکز شهرستان، موضوعات تبلیغی، آموزشی و تبیینی در کنار سایر فعالیت های نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف از 17 تا 22 خرداد اجرایی می شود.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 54167

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54167/عشایر-زیر-چتر-خدمات-قرارگاه-عملیاتی-فصل-استقبال-2

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir