۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۵۴۰۸۴
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید به مجموعه درمانی کشور اضافه شده است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دو سال گذشته ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید به مجموع تخت‌هایی که کشور داریم اضافه شده است.
۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید به مجموعه درمانی کشور اضافه شده است
به گزارش جهانبین‌نیوز; بهرام عین‌الهی صبح امروز در حاشیه افتتاح دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، اظهار کرد: این پروژه تقریبا از سال ۹۵ آغاز شده است، پیشرفت این پروژه حدود ۷۰ درصد بود که با تلاش صورت گرفته در سال‌های گذشته تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم ۵ هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در کشور وجود داشت که در سطح‌های مختلف پیشرفت فیزیکی قرار داشتند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: از همین رو تلاش کردیم تا طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد را احصا کنیم، یک هزار و ۵۰۰ طرح نیمه‌تمام به‌ویژه پروژه‌هایی که نیاز به راه‌اندازی آن‌ها بیشتر بود، تا سال گذشته به اتمام رسید.

عین‌الهی عنوان کرد: ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید به مجموع تخت‌هایی که کشور داریم اضافه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کشور ۱۵۰ هزار تخت بیمارستانی از قبل وجود داشت با اضافه شدن ۱۵ هزار تخت دیگر در واقع ۱۰ درصد کل تخت‌های بیمارستانی بعد و قبل از انقلاب در یک سال تجهیز و به مجموعه درمانی کشور اضافه شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: حدود ۲ هزار خانه بهداشت افتتاح شد و بنا داریم در سال جاری پروژه‌های دیگر از این دست را افتتاح کنیم.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۸:۵۴:۳۱

2 Jun 2023