کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید به مجموعه درمانی کشور اضافه شده است

12 خرداد 1402 ساعت 13:11

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دو سال گذشته ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید به مجموع تخت‌هایی که کشور داریم اضافه شده است.


به گزارش جهانبین‌نیوز; بهرام عین‌الهی صبح امروز در حاشیه افتتاح دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، اظهار کرد: این پروژه تقریبا از سال ۹۵ آغاز شده است، پیشرفت این پروژه حدود ۷۰ درصد بود که با تلاش صورت گرفته در سال‌های گذشته تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم ۵ هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در کشور وجود داشت که در سطح‌های مختلف پیشرفت فیزیکی قرار داشتند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: از همین رو تلاش کردیم تا طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد را احصا کنیم، یک هزار و ۵۰۰ طرح نیمه‌تمام به‌ویژه پروژه‌هایی که نیاز به راه‌اندازی آن‌ها بیشتر بود، تا سال گذشته به اتمام رسید.

عین‌الهی عنوان کرد: ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید به مجموع تخت‌هایی که کشور داریم اضافه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کشور ۱۵۰ هزار تخت بیمارستانی از قبل وجود داشت با اضافه شدن ۱۵ هزار تخت دیگر در واقع ۱۰ درصد کل تخت‌های بیمارستانی بعد و قبل از انقلاب در یک سال تجهیز و به مجموعه درمانی کشور اضافه شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: حدود ۲ هزار خانه بهداشت افتتاح شد و بنا داریم در سال جاری پروژه‌های دیگر از این دست را افتتاح کنیم.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 54084

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54084/۱۵-هزار-تخت-بیمارستانی-جدید-مجموعه-درمانی-کشور-اضافه-شده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir