۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۵۴۰۶۵
مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری:

کارگاه «داستان در داستان» حوزه هنری کار خود را آغاز کرد

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: کارگاه «داستان در داستان» حوزه هنری استان با حضور دکتر مهرپویا صفار کار خود را آغاز کرد.
کارگاه «داستان در داستان» حوزه هنری کار خود را آغاز کرد
اعظم قاسمی مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: نشست‌های داستان‌نویسی حوزه هنری استان بیش از چند دهه فعالیت داشته که پس از همه‌گیری ویروس کرونا به‌صورت حضوری برگزار نشد.

وی افزود: با پایان ویروس کرونا واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری با رویکرد تازه‌ای با عنوان کارگاه «داستان در داستان» اقدام به برگزاری کارگاه‌های تخصصی داستان کرده است.

قاسمی افزود: هدف از برگزاری این کارگاه، تلاش و تمرکز بر تولید اثر درقالب داستان کوتاه یا رمان است و مهر پویا صفار از اساتید ادبیات داستانی استان مدرس این کارگاه آموزشی است.

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در این کارگاه هنرجو ضمن آشنا شدن با شیوه‌ها و عناصر داستان‌نویسی به‌صورت قدم به قدم به همراه مدرس کارگاه، داستان کوتاه یا رمان تولید خواهد کرد.

وی افزود: بهترین آثار تولیدی این کارگاه آموزشی در مجموعه کتاب داستان کوتاه یا به‌صورت مستقل رمان به چاپ می‌رسد. 

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری نشست‌ها، کارگاه‌ها و پاتوق‌های ادبی در حوزه ادبیات در پیشرفت هنرمندان بسیار تاثیرگذار بوده و از دوره‌های پیشین کارگاه‌ها و نشست‌های حوزه هنری استان نیز آثار مکتوبی چاپ و ماندگار شده است.

 قاسمی یادآور شد: این کارگاه آموزشی که دوره آن یک ساله است، دوشنبه هر هفته ساعت 17 در نگارخانه سوره حوزه هنری واقع در شهرکرد، خیابان شریعتی کوچه 60 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۴۰:۳۶

31 May 2023