کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری:

کارگاه «داستان در داستان» حوزه هنری کار خود را آغاز کرد

10 خرداد 1402 ساعت 13:40

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: کارگاه «داستان در داستان» حوزه هنری استان با حضور دکتر مهرپویا صفار کار خود را آغاز کرد.


اعظم قاسمی مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: نشست‌های داستان‌نویسی حوزه هنری استان بیش از چند دهه فعالیت داشته که پس از همه‌گیری ویروس کرونا به‌صورت حضوری برگزار نشد.

وی افزود: با پایان ویروس کرونا واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری با رویکرد تازه‌ای با عنوان کارگاه «داستان در داستان» اقدام به برگزاری کارگاه‌های تخصصی داستان کرده است.

قاسمی افزود: هدف از برگزاری این کارگاه، تلاش و تمرکز بر تولید اثر درقالب داستان کوتاه یا رمان است و مهر پویا صفار از اساتید ادبیات داستانی استان مدرس این کارگاه آموزشی است.

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در این کارگاه هنرجو ضمن آشنا شدن با شیوه‌ها و عناصر داستان‌نویسی به‌صورت قدم به قدم به همراه مدرس کارگاه، داستان کوتاه یا رمان تولید خواهد کرد.

وی افزود: بهترین آثار تولیدی این کارگاه آموزشی در مجموعه کتاب داستان کوتاه یا به‌صورت مستقل رمان به چاپ می‌رسد. 

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری نشست‌ها، کارگاه‌ها و پاتوق‌های ادبی در حوزه ادبیات در پیشرفت هنرمندان بسیار تاثیرگذار بوده و از دوره‌های پیشین کارگاه‌ها و نشست‌های حوزه هنری استان نیز آثار مکتوبی چاپ و ماندگار شده است.

 قاسمی یادآور شد: این کارگاه آموزشی که دوره آن یک ساله است، دوشنبه هر هفته ساعت 17 در نگارخانه سوره حوزه هنری واقع در شهرکرد، خیابان شریعتی کوچه 60 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 54065

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/54065/کارگاه-داستان-حوزه-هنری-کار-خود-آغاز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir