۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۵۳۹۲۳
قالیباف در نطق پیش از دستور:

سکوت خائنان در برابر شهادت جوانان مملکت از چشم ما دور نمی‌ماند

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت مرزبانان در هنگ مرزی سراوان گفت: سکوت و رضایت ضمنی خائنان و وطن فروشان از شهادت جوانان شجاع مملکت در حوادث تروریستی از چشم مردم ایران دور نخواهد ماند.
سکوت خائنان در برابر شهادت جوانان مملکت از چشم ما دور نمی‌ماند
به گزارش جهانبین نیوز و به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (دوشنبه اول خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود، اظهار داشت: شهادت مظلومانه مرزبانان در هنگ مرزی سراوان قلب مردم ایران را به درد آورد. شهادت این جوانان سرافراز را به خانواده‌های آنان، نیروهای مسلح، فرماندهی مرزبانی و آحاد ملت شریف ایران اسلامی تسلیت می‌گویم.

وی در ادامه با بیان اینکه سکوت و رضایت ضمنی خائنان و وطن فروشان از شهادت جوانان شجاع مملکت در حوادث تروریستی از چشم مردم ایران دور نخواهد ماند، افزود: فریاد این نااهلان در زمان مجازات قاتلان و تروریست‌ها بلند است، اما هنگام شهادت جوانان رعنای این مرز و بوم سکوت می‌کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هر کسی که به وطن خود پشت کند و با دشمنان ایران یکدل و یک صدا شود چنان سیلی محکمی از مردم ایران خواهد خورد که در تاریخ ماندگار خواهد شد.

قالیباف در خاتمه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز شهادت سردار سرافراز و قهرمان واقعی ملت ایران شهید محمد بروجردی، گفت: ایثار و رشادت آن شهید در مبارزه با اشرار و ضد انقلاب و دشمنان مردم ایران در منطقه غرب کشور و کردستان جاودانه خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۰۷:۴۶

22 May 2023