۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
کد مطلب : ۵۳۹۱۵
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

قاضی عادل نباشد، آسیب‌های اجتماعی رواج می‌یابد

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ویژگی مهم قاضی عدالت است و اگر این ویژگی را نداشته باشند، آسیب‌های چون رشوه‌گیری و... رواج می‌یابد.
قاضی عادل نباشد، آسیب‌های اجتماعی رواج می‌یابد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس کل و دادستان عمومی و انقلاب مرکز این استان اظهار کرد: باید بدانیم که بازگشتی جز به سوی خدا وجود ندارد.

وی افزود: آن‌هایی که از اعتدال عبور کرده‌اند و مسیر درستی در زندگی ندارند عاقبت خوبی نخواهند داشت، طولی نمی‌کشد که می‌فهمند دنیا مطاعی بیش نبوده است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: باید در دستگاه‌های اداری، قضایی، کسب و کار، تولید، خانه و خانواده و... مراقب باشیم که جز مصرفان نباشیم، چراکه مصرفان از اصحاب آتش هستند.

نکونام عنوان کرد: اینکه کارگزاران حق مردم را ادا نکنند رفتار قبیحی است، رؤسا و سردمداران باید با مردم پیوند بخورند و ارتباط قوی با مردم برقرار کنند.

وی خاطرنشان کرد: ویژگی مهم قاضی عدالت است و اگر این ویژگی را نداشته باشند، آسیب‌های چون رشوه‌گیری، بداخلاقی و بدرفتاری رواج پیدا می‌کند و آنگاه است که به مردم کبر می‌فروشند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: هر قشر یا گروهی که شئون شغلی خود را رعایت نکند در زمره مصرفان قرار می‌گیرد.

نکونام بیان کرد: خشونت سردمداران با مردم یکی دیگر از ویژگی‌های مصرفان است، کارگزاران باید با مردم با عطوفت و مهربانی رفتار کنند.

انتهای پیام/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۵:۰۰:۱۷

21 May 2023