۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۵۳۹۱۲
دادستان کل کشور:

مسؤولیت رفع آسیب‌های اجتماعی را به یکدیگر پاس ندهیم

دادستان کل کشور گفت: آسیب‌های جامعه باید جدی گرفته شود و مسائل را به یکدیگر پاس ندهیم، هر بخشی که امروز در اداره کشور مسؤولیت دارد، باید در جایگاه خود عمل کند تا عدالت محقق شود.
مسؤولیت رفع آسیب‌های اجتماعی را به یکدیگر پاس ندهیم
 به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس کل و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: این استان در زاگرس واقع شده است و مردمان این منطقه دارای یک خصوصت هستند و آن افتخار ولایتمداری است و اینکه جز ولایت امیرالمؤمنین علی (ع) را در زندگی خود نپذیرفته‌اند.

وی افزود: دو چیز است که مردم به آن محتاج هستند، اولین آن امنیت که خمیرمایه همه مسائل است که در زندگی موجب پیشرفت می‌شود.

دادستان کل کشور ادامه داد: اقتصاد، سلامت، بهداشت، پیشرفت علم و دانش، رشد و تعالی جامعه در حوزه‌های مختلف، آرامش و آسایش، شادی و.... در سایه امنیت جامع و کامل در کشور محقق می‌شود.

منتظری عنوان کرد: عنصر دیگر عدل است، عدل یعنی یک جامعه به‌گونه‌ای ساخته شود و حرکت کند که همه چیز در جای خودش قرار داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: آسیب‌های جامعه باید جدی گرفته شود و مسائل را به یکدیگر پاس ندهیم، هر بخشی که امروز در اداره کشور مسؤولیت دارد، باید در جایگاه خود عمل کند تا عدالت محقق شود.

دادستان کل کشور اضافه کرد: اگر در جامعه اسلامی که مبتنی بر احکام، آرا، دستورات، اوامر و نواهی الهی است، این دستورات به درستی انجام نشود جامعه نجات پیدا نمی‌کند.

منتظری بیان کرد: تک‌تک مردمی که ایران را تشکیل داده‌اند در ایجاد یک کشور مترقی و پیشرفته مسؤولیت دارند و ذی‌نفع هستند.

وی تاکید کرد: اگر در خیابان‌ها انسانی‌هایی را می‌بینیم که معتاد هستند و خود را به ورطه نابودی کشانده‌اند، حتما به آن دلیل است که یک بخشی از جامعه به وظیفه خود عمل نکرده است.

دادستان کل کشور تصریح کرد: چرا باید شاهد آسیب‌های اجتماعی، فساد و برخی رفتارهای نادرست در ادارات و... باشیم، مشخص است که اشکالاتی هست که هر کس باید با عمل به وظایف خود آن‌ها را رفع کند.

منتظری اظهار داشت: مردم در مراجعه به دستگاه قضایی اگر آسیبی یا تخلفی دیدند از کنار آن به راحتی عبور نکنند، اگر دستگاه قضایی پاکیزه، پاکدامن و پاک چشم باشد می‌تواند جامعه را از آلودگی حفظ کند.

وی یادآور شد: ما مدعی هستیم که می‌خواهیم در جامعه عدالت ایجاد کنیم و هر جا ظلم، نابسامانی و آسیبی رخ داد ورود کرده و موارد را برطرف کنیم.

دادستان کل کشور افزود: همانگونه که مسؤولیت‌های فراوانی متوجه مسؤولان است، مردم نیز وظایفی دارند که باید خوب شناخته و به آن عمل شود.

انتهای پیام/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۲۸:۴۷

21 May 2023