۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷
کد مطلب : ۵۳۸۸۴
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع):

خدمت به مردم بالاترین جهاد، جهادگران است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت:خدمت به مردم به فرموده مقام معظم رهبری بالاترین جهاد جهادگران است.
خدمت به مردم بالاترین جهاد، جهادگران است
به گزارش جهانبین نیوز، سردار علی محمدی اکبری امروز پنج شنبه در آئین اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمی ۳ اظهار کرد: گروههای جهادی در راستای محرومیت زدایی، مردم داری و مردم یاری فعالیت دارند.

وی ضمن یاد و خاطره شهدا تصریح کرد: امنیت، آسایش، رفاه و هر چه چیزی که امروز داریم مدیون خون شهدا و جهاد و از خودگذشتگی رزمندگان و جهادگران است.

اکبری با اشاره به اینکه مردم استان چهارمحال وبختیاری به ولایت مداری و ولایت پذیری معروف هستند گفت: این امر را در همه برهه‌های زمانی از قبل از انقلاب، بعد و حین انقلاب نشان دادند که با ولایت پذیری در برابر استکبار مقاومت خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس، همچنین در دفاع از حرم اهل بیت و امنیت کشور و سلامت مردم جهادگران بدون منت تلاش کردند و برای پایداری نظام جمهوری اسلامی از جان خود گذشتند.

اکبری با اشاره به اینکه برخی از جهادگران نیز همچنان در حال کار و تلاش هستند تا با موفقیت بیرون بیایند گفت: جهاد اکبر یعنی کینه دشمنانی که در دل و وجود تک تک جهادگران وجود دارد و درجهاد اکبر عبور از سختی و تهدیدها و عبور از تحریم‌ها راز موفقیت است.

وی اذعان داشت: خدمت به مردم به فرموده مقام معظم رهبری بالاترین جهاد جهادگران است.

اکبری یادآور شد: جهادگران در طول ۲ دهه گذشته خدمات متعدد در راستای محرومیت زدایی، مردمداری و مردم یاری و مردم نوازی ارائه دادند و هر جا که نیاز به حضور بود حضور و فعالیت ارزشمندی داشتند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۲۲:۵۸:۵۱

18 May 2023