کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع):

خدمت به مردم بالاترین جهاد، جهادگران است

28 ارديبهشت 1402 ساعت 22:57

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت:خدمت به مردم به فرموده مقام معظم رهبری بالاترین جهاد جهادگران است.


به گزارش جهانبین نیوز، سردار علی محمدی اکبری امروز پنج شنبه در آئین اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمی ۳ اظهار کرد: گروههای جهادی در راستای محرومیت زدایی، مردم داری و مردم یاری فعالیت دارند.

وی ضمن یاد و خاطره شهدا تصریح کرد: امنیت، آسایش، رفاه و هر چه چیزی که امروز داریم مدیون خون شهدا و جهاد و از خودگذشتگی رزمندگان و جهادگران است.

اکبری با اشاره به اینکه مردم استان چهارمحال وبختیاری به ولایت مداری و ولایت پذیری معروف هستند گفت: این امر را در همه برهه‌های زمانی از قبل از انقلاب، بعد و حین انقلاب نشان دادند که با ولایت پذیری در برابر استکبار مقاومت خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس، همچنین در دفاع از حرم اهل بیت و امنیت کشور و سلامت مردم جهادگران بدون منت تلاش کردند و برای پایداری نظام جمهوری اسلامی از جان خود گذشتند.

اکبری با اشاره به اینکه برخی از جهادگران نیز همچنان در حال کار و تلاش هستند تا با موفقیت بیرون بیایند گفت: جهاد اکبر یعنی کینه دشمنانی که در دل و وجود تک تک جهادگران وجود دارد و درجهاد اکبر عبور از سختی و تهدیدها و عبور از تحریم‌ها راز موفقیت است.

وی اذعان داشت: خدمت به مردم به فرموده مقام معظم رهبری بالاترین جهاد جهادگران است.

اکبری یادآور شد: جهادگران در طول ۲ دهه گذشته خدمات متعدد در راستای محرومیت زدایی، مردمداری و مردم یاری و مردم نوازی ارائه دادند و هر جا که نیاز به حضور بود حضور و فعالیت ارزشمندی داشتند.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 53884

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53884/خدمت-مردم-بالاترین-جهاد-جهادگران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir