۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۵۳۶۵۵
رئيس شبکه بهداشت و درمان اردل:

100 عنوان برنامه به مناسبت هفته سلامت در اردل برگزار مي‌شود

رئيس شبکه بهداشت و درمان اردل گفت: به مناسبت هفته سلامت 100برنامه با شعار سلامتي براي همه با پزشک خانواده در شهرستان اردل برگزار مي‌شود.
100 عنوان برنامه به مناسبت هفته سلامت در اردل برگزار مي‌شود
عليرضا رئيسي رئيس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بيان اين خبر گفت:حضور در گلزار شهدا و تجديد ميثاق با آرمان بلند شهدا، برپايي ايستگاه سلامت، اعزام تيم‌هاي پزشکي خانواده به مناطق روستايي، برپايي سفره سلامتي، اجراي برنامه مختلف با موضوعات بهداشت و درمان در مدارس، اعزام کلينيک سيار دندانپزشکي به روستاها، پياده‌روي عمومي و ايجاد ميز خدمت در مصلاي نماز جمعه از برنامه‌هاي شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل در هفته سلامت است.

رئيسي تقدير از فعالان و خيران عرصه سلامت، نشست خبري،برگزاري مسابقه کتابخواني و برپايي کارگاه‌هاي آموزشي را از ديگر برنامه‌هاي هفته سلامت در سطح شهرستان اردل عنوان کرد.

وي با اشاره به برنامه پزشکي خانواده گفت: اجراي اين برنامه نقش مؤثري در صرفه‌جويي هزينه‌هاي درمان دارد.

 رئيس شبکه بهداشت و درمان اردل افزود: براي دريافت خدمات پزشکي خانواده بايد از مسير درست آنکه همان نظام ارجاع است وارد شويم و افرادي که از مسير ارجاع به سطوح بعدي مراجعه مي‌کنند در صورت بستري در بيمارستان، خدمات درماني به صورت رايگان دريافت خواهند کرد.

انتهاي پيام/570ه

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۱۱:۰۷

2 May 2023