کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس شبکه بهداشت و درمان اردل:

100 عنوان برنامه به مناسبت هفته سلامت در اردل برگزار مي‌شود

12 ارديبهشت 1402 ساعت 13:10

رئيس شبکه بهداشت و درمان اردل گفت: به مناسبت هفته سلامت 100برنامه با شعار سلامتي براي همه با پزشک خانواده در شهرستان اردل برگزار مي‌شود.


عليرضا رئيسي رئيس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز با بيان اين خبر گفت:حضور در گلزار شهدا و تجديد ميثاق با آرمان بلند شهدا، برپايي ايستگاه سلامت، اعزام تيم‌هاي پزشکي خانواده به مناطق روستايي، برپايي سفره سلامتي، اجراي برنامه مختلف با موضوعات بهداشت و درمان در مدارس، اعزام کلينيک سيار دندانپزشکي به روستاها، پياده‌روي عمومي و ايجاد ميز خدمت در مصلاي نماز جمعه از برنامه‌هاي شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل در هفته سلامت است.

رئيسي تقدير از فعالان و خيران عرصه سلامت، نشست خبري،برگزاري مسابقه کتابخواني و برپايي کارگاه‌هاي آموزشي را از ديگر برنامه‌هاي هفته سلامت در سطح شهرستان اردل عنوان کرد.

وي با اشاره به برنامه پزشکي خانواده گفت: اجراي اين برنامه نقش مؤثري در صرفه‌جويي هزينه‌هاي درمان دارد.

 رئيس شبکه بهداشت و درمان اردل افزود: براي دريافت خدمات پزشکي خانواده بايد از مسير درست آنکه همان نظام ارجاع است وارد شويم و افرادي که از مسير ارجاع به سطوح بعدي مراجعه مي‌کنند در صورت بستري در بيمارستان، خدمات درماني به صورت رايگان دريافت خواهند کرد.

انتهاي پيام/570ه

 


کد مطلب: 53655

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53655/100-عنوان-برنامه-مناسبت-هفته-سلامت-اردل-برگزار-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir