۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
کد مطلب : ۵۳۴۲۶
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری؛

کار هنر بسیار سخت اما تأثیرگذاری آن نرم است

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) گفت: دشمن با جنگ نرم و جنگ ترکیبی اذهان مردم را هدف گرفته است.
کار هنر بسیار سخت اما تأثیرگذاری آن نرم است
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در دیدار با جمعی از هنرمندان بسیجی استان و ضمن گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت سید مرتضی آوینی اظهار کرد: هنر دو مقوله اصلی دارد، یکی اینکه کار هنری کار بسیار سختی است؛ اما تأثیرگذاری آن نرم است.

سردار علی محمد اکبری افزود: امروز جنگ نرم واقعی وجود دارد هرچند در این جنگ، دشمن مشخص، سنگر مشخص، خط پدافندی مشخص همانند جنگ نظامی و سخت دیده نمی شود، اما این جنگ نرم و جنگ ترکیبی بسیار تأثیرگذار است و دشمن اذهان مردم را هدف گرفته است.

وی با تأکید بر اهمیت کار هنری و تأثیرگذاری بالای آن، گوشه هایی از توطئه های دشمنان در راستای دورکردن جوانان از مساجد و ارزش های انقلابی و اسلامی را یادآوری کرد و رسالت هنرمندان در این زمینه را بسیار مهم برشمرد.

محسن کریمی مسئول بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری هم در این دیدار، با اشاره به برنامه های این سازمان در راستای استعدادیابی، توجه به نقاط محروم و دوردست، ایفای نقش در رویدادهای فرهنگی هنری استان اظهار کرد: هم افزایی با دستگاه های همکار و موازی از رویکردهای بسیج هنرمندان است تا مطالبات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم را محقق سازیم.

احسان قائدی هم در این دیدار با اشاره به توانمندی ها و تأثیرگذاری سپاه و بسیج، بر ضرورت هم افزایی بین حوزه هنری انقلاب و سپاه و بسیج در زمینه های فرهنگی هنری، تأکید کرد.

رئیس حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری گفت: کتابهای «حسرتش با من»، «جونقان-کردستان یک نفر» و «تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری به روایت زنان» از انتشارات این حوزه می باشد.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۴۳:۰۴

12 Apr 2023