کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری؛

کار هنر بسیار سخت اما تأثیرگذاری آن نرم است

23 فروردين 1402 ساعت 14:37

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) گفت: دشمن با جنگ نرم و جنگ ترکیبی اذهان مردم را هدف گرفته است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در دیدار با جمعی از هنرمندان بسیجی استان و ضمن گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت سید مرتضی آوینی اظهار کرد: هنر دو مقوله اصلی دارد، یکی اینکه کار هنری کار بسیار سختی است؛ اما تأثیرگذاری آن نرم است.

سردار علی محمد اکبری افزود: امروز جنگ نرم واقعی وجود دارد هرچند در این جنگ، دشمن مشخص، سنگر مشخص، خط پدافندی مشخص همانند جنگ نظامی و سخت دیده نمی شود، اما این جنگ نرم و جنگ ترکیبی بسیار تأثیرگذار است و دشمن اذهان مردم را هدف گرفته است.

وی با تأکید بر اهمیت کار هنری و تأثیرگذاری بالای آن، گوشه هایی از توطئه های دشمنان در راستای دورکردن جوانان از مساجد و ارزش های انقلابی و اسلامی را یادآوری کرد و رسالت هنرمندان در این زمینه را بسیار مهم برشمرد.

محسن کریمی مسئول بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری هم در این دیدار، با اشاره به برنامه های این سازمان در راستای استعدادیابی، توجه به نقاط محروم و دوردست، ایفای نقش در رویدادهای فرهنگی هنری استان اظهار کرد: هم افزایی با دستگاه های همکار و موازی از رویکردهای بسیج هنرمندان است تا مطالبات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم را محقق سازیم.

احسان قائدی هم در این دیدار با اشاره به توانمندی ها و تأثیرگذاری سپاه و بسیج، بر ضرورت هم افزایی بین حوزه هنری انقلاب و سپاه و بسیج در زمینه های فرهنگی هنری، تأکید کرد.

رئیس حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری گفت: کتابهای «حسرتش با من»، «جونقان-کردستان یک نفر» و «تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری به روایت زنان» از انتشارات این حوزه می باشد.


انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 53426

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53426/کار-هنر-بسیار-سخت-اما-تأثیرگذاری-نرم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir