۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۵۳۲۲۲
استاد دانشگاه شهرکرد تاکید کرد:

تحول، محور اصلی سخنان مقام معظم رهبری در مشهد مقدس

استاد دانشگاه شهرکرد گفت: مقام معظم رهبری امروز در مشهد مقدس سخنان‌شان را با تحول آغاز کردند، البته نه تحولی که مد نظر بیگانگان است.
تحول، محور اصلی سخنان مقام معظم رهبری در مشهد مقدس
احمدرضا بسیج استاد دانشگاه در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در مشهد مقدس اظهار کرد: ایشان سخنان‌شان را با تحول آغاز کردند، البته نه از منظر بیگانگان چراکه آن‌ها نظرشان بر تحول در نقاط قوت کشور است.
 
وی تصریح کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر تحول در نقاط ضعف است و باید این نقاط تقویت شود که البته برای تحقق آن هم نیاز به اعتماد به نفس است و هم نیاز به هوشیاری برای جلوگیری از نابودی نقاط قوت.
 
بسیج بیان داشت: ایشان ایمان مردم و پیشرفت‌های حاصل شده در حوزه‌های مختلف خصوصا در یک سال اخیر را ازجمله نقاط قوت کشور دانستند.
 
این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری دولتی بودن اقتصاد، وابستگی اقتصاد به دلار، خام‌فروشی نفت و سایر منابع و معادن و... را ازجمله برخی از نقاط ضعف کشور دانستند خاطرنشان کرد: تاکید ایشان مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف اقتصاد است و لازم است اقتصاد از شکل دولتی خارج شود و دولتمردان باید فقط نظارت داشته باشند همچنین مجلس شورای اسلامی تصویب قوانین مناسبی برای خروج از این وضعیت را در دستور کار قرار دهند.
 
وی یادآور شد: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری درصورت رشد تولید مقابله با تورم و پیشرفت در حوزه تجارت خارجی را شاهد خواهیم بود.
 
بسیج گفت: عدم تعصب مردم نسبت به تولیدات داخلی و اسراف توسط برخی از سوی رهبر معظم انقلاب مورد انتقاد قرار گرفت چراکه عدم حمایت مردم می‌تواند تولیدات داخلی را با مشکل مواجه سازد.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۰۶:۰۹:۴۷

23 Mar 2023