۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۵۳۱۸۰
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری:

حضور پلیس در چهارشنبه سوری از بروز حوادث تلخ جلوگیری می‌کند

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: نتیجه حضور با اقتدار پلیس در شب چهارشنبه آخر سال جلوگیری از کاشتن بذر خاطرات تلخ در آستانه بهار است.
حضور پلیس در چهارشنبه سوری از بروز حوادث تلخ جلوگیری می‌کند
علی‌اصغر مهری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: امسال پلیس با شعار « نوروزی تفاوت، با پلیس مقتدر  حرفه‌ای» به استقبال سال جدید و عید نوروز می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در آستانه روزهای پایانی سال و شب چهارشنبه سوری هستیم، افزود: پیشگیری از بروز رفتارهای پُرخطر وطیفه قانونی پلیس و وظیفه اخلاقی همه افراد یک جامعه است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از نگاه پلیس هر آن چیزی که امنیت جامعه را تهدید کند، با هر عنوان و نامی که باشد، مانع نشاط جامعه است.

مهری عنوان کرد: نتیجه حضور با اقتدار پلیس در شب چهارشنبه آخر سال جلوگیری از کاشتن بذر خاطرات تلخ در آستانه بهار است.

وی خاطرنشان کرد: پیشگیری از حوادث خودساخته در آستانه نوروز کمک به مردم در مسیر تحقق امنیت و سلامت است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: انگیزه پلیس برای به جان خریدن خطر در شب چهارشنبه سوری جلوگیری از بروز صانحه برای خانواده‌های ایرانی است.

مهری تاکید کرد: پلیس مخالف شادی و نشاط برای مردم در جامعه نیست بلکه مخالف ناهنجاری‌هایی است که به اسم شادی و نشاط نظم و آرامش جامعه را مختل می‌کند.

وی بیان کرد: خرید وسایل پُرخطر همچون مواد محترقه استقبال از رفتارهای مخاطره‌آمیز است و امنیت شهروندان را به حراج می‌گذارد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: در آستانه شب چهارشنبه سوری شهروندان در صورت مشاهده هرگونه اقدامات مخاطره‌آمیز، بی‌نظمی اجتماعی و ایجاد مزاحمت برای دیگران، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته و یا از سامانه پیامکی 11038 موارد را به اطلاع پلیس برسانند.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۵۶:۵۰

14 Mar 2023