کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری:

حضور پلیس در چهارشنبه سوری از بروز حوادث تلخ جلوگیری می‌کند

23 اسفند 1401 ساعت 13:56

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: نتیجه حضور با اقتدار پلیس در شب چهارشنبه آخر سال جلوگیری از کاشتن بذر خاطرات تلخ در آستانه بهار است.


علی‌اصغر مهری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: امسال پلیس با شعار « نوروزی تفاوت، با پلیس مقتدر  حرفه‌ای» به استقبال سال جدید و عید نوروز می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در آستانه روزهای پایانی سال و شب چهارشنبه سوری هستیم، افزود: پیشگیری از بروز رفتارهای پُرخطر وطیفه قانونی پلیس و وظیفه اخلاقی همه افراد یک جامعه است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از نگاه پلیس هر آن چیزی که امنیت جامعه را تهدید کند، با هر عنوان و نامی که باشد، مانع نشاط جامعه است.

مهری عنوان کرد: نتیجه حضور با اقتدار پلیس در شب چهارشنبه آخر سال جلوگیری از کاشتن بذر خاطرات تلخ در آستانه بهار است.

وی خاطرنشان کرد: پیشگیری از حوادث خودساخته در آستانه نوروز کمک به مردم در مسیر تحقق امنیت و سلامت است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: انگیزه پلیس برای به جان خریدن خطر در شب چهارشنبه سوری جلوگیری از بروز صانحه برای خانواده‌های ایرانی است.

مهری تاکید کرد: پلیس مخالف شادی و نشاط برای مردم در جامعه نیست بلکه مخالف ناهنجاری‌هایی است که به اسم شادی و نشاط نظم و آرامش جامعه را مختل می‌کند.

وی بیان کرد: خرید وسایل پُرخطر همچون مواد محترقه استقبال از رفتارهای مخاطره‌آمیز است و امنیت شهروندان را به حراج می‌گذارد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: در آستانه شب چهارشنبه سوری شهروندان در صورت مشاهده هرگونه اقدامات مخاطره‌آمیز، بی‌نظمی اجتماعی و ایجاد مزاحمت برای دیگران، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته و یا از سامانه پیامکی 11038 موارد را به اطلاع پلیس برسانند.

انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 53180

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53180/حضور-پلیس-چهارشنبه-سوری-بروز-حوادث-تلخ-جلوگیری-می-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir