۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۵۳۰۹۴
نماینده ولی‌فقیه در منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری:

بهره‌برداری بی‌رویه از منابع طبیعی در آیات قرآن مذمت شده است

نماینده ولی‌فقیه در منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: بهره‌برداری بی‌رویه از منابع طبیعی نیز در آیات مذمت شده است و بنابراین باید در این مورد توجه ویژه‌ای شود.
بهره‌برداری بی‌رویه از منابع طبیعی در آیات قرآن مذمت شده است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام سید محمد حسینی نماینده ولی‌فقیه در منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در سومین همایش ملی منابع طبیعی و توسعه پایدار در زاگرس اظهار کرد: ما کتابی داریم که می‌توانیم به‌عنوان راهنما از آن استفاده کنیم اما مهجور مانده است.
 
وی تصریح کرد: پیرامون آب، خاک، زمین، درختان و گیاهان در قرآن کریم بیش از 700 آیه وجود دارد و جملات بسیار نورانی و عالمانه در این خصوص آورده شده است.
 
نماینده ولی‌فقیه در منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری یادآور شد: جهان و آنچه در آن است برای ما بندگان آفریده شده است و همه مسخر انسان است چون جایگاه رفیعی دارد، اما متاسفانه انسان ناسپاس است.
 
حسینی بیان داشت: بهره‌برداری بی‌رویه از منابع طبیعی نیز در آیات مذمت شده است و بنابراین باید در این مورد توجه ویژه‌ای شود.
 
وی بیان داشت: استانی مانند چهارمحال و بختیاری روزگاری تامین‌کننده 10 درصد از آب کشور بود اما به دلیل عدم بهره‌برداری صحیح امروز شاهد بروز خشکسالی در این استان هستیم.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۲۳:۳۷

6 Mar 2023