۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۵۳۰۳۵
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع): 

دانشگاه مرکز تحول است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) در دیدار با مسئولین نهاد‌های رهبری دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری گفت: دانشگاه مرکز تحول است و از لحاظ فکری دانشگاه باید مورد توجه قرار بگیرد.
دانشگاه مرکز تحول است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع) در دیدار با مسئولین نهادهای رهبری دانشگاه‌های استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن عید نوروز و تقارن آن با عید قرآن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فصل برای بندگی خدا می باشد.

 وی افزود:  دانشگاه مرکز تحول است و از لحاظ فکری دانشگاه باید مورد توجه قرار بگیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع) گفت: حضور مردم در ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن ماه و تشییع  شهدا در اقصی نقاط کشور و استان، از دلبستگی مردم به این انقلاب حکایت می کند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه دشمن بر روی معیشت کار می کند باید به بحث معیشت و اقتصاد توجه ویژه ای داشت و مراقب  دسیسه های دشمن در دانشگاه ها و مراکز علمی باشیم.

حسینی صدر افزود: نهاد روحانیت در دانشگاه‌ها باید طوری برنامه ریزی کنند که دسیسه‌های دشمن را مهار کنند و دانشجویان از لحاظ شبهه‌های ایجاد شده در ذهن شان توسط دشمنان،  اقناع شده باشند.

وی با اشاره به بحث حجاب و عفاف گفت: در بحث حجاب  و عفاف، نهادهای فرهنگی در دانشگاه‌ها باید وارد میدان شوند و برنامه ریزی کنند و شبهات مربوط به این حوزه را پاسخگو باشند.

حسینی صدر تصریح کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به جهاد تبیین،  پیشنهاد می شود در بخشی از کلاس‌های دانشگاه‌ها به مباحث جهاد تبیین پرداخته شود و تحلیل‌های سیاسی و مناظره‌ها باید در دانشگاه‌ها تقویت گردد.

وی به تعامل نهادهای فرهنگی در دانشگاه‌ها از جمله بسیج و نهاد رهبری اشاره کرد و افزود: همبستگی این مجموعه‌ها باعث حرکت رو به جلو اهداف انقلاب اسلامی می شود.

حسینی صدر به حضور مدیران دستگاههای اجرایی استان در دانشگاه‌ها تاکید کرد و پاسخگویی مدیران اجرایی به شبهات و سوالات دانشجویان را امری مهم خواند.

وی به ایجاد مرکزی در دانشگاهها با همکاری حوزه و دانشگاه  که پاسخگوی شبهات دانشجویان باشند تاکید کرد و در پایان نیاز دانشگاهها به هم افزایی و همبستگی نیروهای انقلابی جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی را امری مهم برشمرد.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۱۶:۳۰

1 Mar 2023