۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۵۲۹۶۴
سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری:

قیمت نان در اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها افزایشی ندارد

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: به هیچ عنوان بحث افزایش نان در اجرای این طرح مطرح نیست.
قیمت نان در اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها افزایشی ندارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ آیت‌الله مظفری سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری صبح امروز در حاشیه هفتمین گردهمایی آموزشی نانوایان شهرستان شهرکرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اهداف دولت در التزام‌بخشی و هدفمندی یارانه‌ها این بود که یارانه نان را در راستای کنترل قیمت، توزیع و کیفیت‌بخشی به نان صورت دهد.

 وی هدف از انجام این طرح را کمک موثری به‌صورت مستقیم به مردم و نانوایان داشته باشد بدون افزایش قیمت نان عنوان و تصریح کرد: در این مرحله در چهارمحال و بختیاری تا 30 درصد در هر روز به میزان پخت واقعی نانواییان به حساب نانواها وجه واریز می‌شود.

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در مرحله بعدی بنا است با راستی‌آزمایی، کیفیت‌بخشی به هر نانوا در هر مرحله تا 10 درصد افزایش سهمیه داده شود.

مظفری خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح بحث خروج آرد از نانوایی‌ها و برخی مسائل حاشیه‌ای دیگر کاهش می‌یابد.

وی یادآور شد: به هیچ عنوان بحث افزایش نان در اجرای این طرح مطرح نیست، اما در چهارمحال و بختیاری به دلیل اینکه در سال‌های قبل قیمت نان افزایش نداشته یا به تناسب کشور عقب‌تر است، پیشنهاد شده است ما نیز همگام‌ با کشور و قیمت متعادل و کارشناسی‌شده‌ای در مراحل بعد داشته باشیم.
 

 انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۰۸:۵۰

22 Feb 2023