کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری:

قیمت نان در اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها افزایشی ندارد

3 اسفند 1401 ساعت 10:59

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: به هیچ عنوان بحث افزایش نان در اجرای این طرح مطرح نیست.


به گزارش جهانبین نیوز؛ آیت‌الله مظفری سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری صبح امروز در حاشیه هفتمین گردهمایی آموزشی نانوایان شهرستان شهرکرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اهداف دولت در التزام‌بخشی و هدفمندی یارانه‌ها این بود که یارانه نان را در راستای کنترل قیمت، توزیع و کیفیت‌بخشی به نان صورت دهد.

 وی هدف از انجام این طرح را کمک موثری به‌صورت مستقیم به مردم و نانوایان داشته باشد بدون افزایش قیمت نان عنوان و تصریح کرد: در این مرحله در چهارمحال و بختیاری تا 30 درصد در هر روز به میزان پخت واقعی نانواییان به حساب نانواها وجه واریز می‌شود.

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در مرحله بعدی بنا است با راستی‌آزمایی، کیفیت‌بخشی به هر نانوا در هر مرحله تا 10 درصد افزایش سهمیه داده شود.

مظفری خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح بحث خروج آرد از نانوایی‌ها و برخی مسائل حاشیه‌ای دیگر کاهش می‌یابد.

وی یادآور شد: به هیچ عنوان بحث افزایش نان در اجرای این طرح مطرح نیست، اما در چهارمحال و بختیاری به دلیل اینکه در سال‌های قبل قیمت نان افزایش نداشته یا به تناسب کشور عقب‌تر است، پیشنهاد شده است ما نیز همگام‌ با کشور و قیمت متعادل و کارشناسی‌شده‌ای در مراحل بعد داشته باشیم.
 

 انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 52964

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52964/قیمت-نان-اجرای-طرح-هدفمندی-یارانه-ها-افزایشی-ندارد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir