۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۵۲۹۵۱
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری خبر داد

کمک 350 میلیون تومان بانک قرض‌الحسنه مهرایران به سیل‌زدگان چهارمحال و بختیاری

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری گفت: این استان در سیل آسیب دید و ازهمین‌رو بانک قرض‌الحسنه مهر ایران 350 میلیون تومان برای کمک به سیل‌زدگان اختصاص داد.
کمک 350 میلیون تومان بانک قرض‌الحسنه مهرایران به سیل‌زدگان چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی توکلی مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در آیین اهدای اقلام بانک قرض‌الحسنه مهرایران به سیل‌زدگان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: این بانک با توجه به رسالت خود به‌عنوان بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه در کشور در بحث اشتغال، تولید و کمک به نیازمندان مسئولیت‌های اجتماعی دارد و تاکنون توانسته خدمات و قدم‌های خوبی بر دارند.

وی افزود: در زمان کرونا ۳۰۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی در کل کشور خریداری شد که از این میزان یک میلیارد آن به چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت و تحویل دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد شد.

توکلی از اهدای یک هزار جلد دفترچه به دانش‌آموزان نیازمند براساس نظر آموزش و پرورش خبر داد و اضافه کرد: تاکنون تسهیلات بسیاری توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شده است و ارائه کالا کارت تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان، کمک به بهزیستی و کمیته امداد و... از دیگر اقدامات این بانک است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری یادآور شد: چهارمحال و بختیاری یکی از سه استانی است که در سیل آسیب دیده و ازهمین‌رو بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مبلغی را برای کمک به سیل‌زدگان اختصاص داد و اقدام به خرید ۱۲ هزار و ۶۰۰ قلم لوازم‌التحریر، ۳۰ عدد چراغ نفتی، ۵۵۰ تخته پتو، ۳۰ میز مطالعه و ۹۰ چراغ شارژی به ارزش 350 میلیون تومان برای کمک به آسیب‌دیدگان، نمود.

وی بیان داشت: اقلام تهیه شده براساس نیاز افراد که توسط کمیته امداد، بهزیستی و مدیریت بحران ارائه شده است، هستند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۱۸:۴۹:۵۱

21 Feb 2023